تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۹۱۴۱
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: به بخش آموزش و استعدادیابی در رده پایه به‌صورت جدی توجه شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ رضا زارعی در مجمع انتخابات رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت تلاش جمعی و هم‌افزایی ورزشکاران و فعالان این رشته ورزشی، سمنان را به‌عنوان استانی با قابلیت و مواهب بی‌شمار دانست که در کنار پتانسیل نزدیکی به پایتخت توان پر کردن خلأهای موجود را دارد.
وی بر ضرورت حمایت از سکان‌دار جدید هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان تأکید کرد و یادآور شد: توقع داریم به بخش آموزش و استعدادیابی در رده پایه به‌صورت جدی توجه شود.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به رشد فعالیت باشگاه‌ها، اظهار کرد: فعالیت باشگاه‌ها توسعه پیدا کرده است و انتظار داریم سرپرست جدید هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان به رشد باشگاه‌ها کمک بیشتری کند و با تلاش برای جذب بخش خصوصی و اسپانسر خلأهای مالی را جبران سازد.
زارعی فعالیت نونهالان با کمک باشگاه‌ها را اقدامی مطلوب برای ساختن آینده روشن ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان دانست و گفت: فدراسیون برای عملیاتی کردن اهداف عالیه این رشته ورزشی در کنار شما قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: باید پشتیبان ریاست جدید هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان بود تا برنامه‌های خود را عملیاتی کند و این امر پیشرفت و صعود رشته کوهنوردی استان سمنان را رقم می‌زند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱