معاون اداره کل میراث فرهنگی مازندران در گفتگو با بلاغ مطرح کرد/

ورود 99 تور گردشگری به مازندران / آماری از توریست خارجی نداریم

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۰۹۰۰
معاون اداره کل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اینکه آماری از ورودی گردشگران خارجی در استان مازندران مشخص نیست گفت: 99 تور گردشگری از سراسر کشور وارد استان شدند.
۰
plusresetminus
ورود 99 تور گردشگری به مازندران / آماری از توریست خارجی نداریم
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه اقامت مسافران از 28 اسفند آغاز و تا دیروز به 9 میلیون و 195 هزارو 330 نفر شب اقامت رسیده  است گفت میانگین مدت اقامت این مسافران و گردشگران 4 شب و 5 روز بوده که در مقایسه با پارسال افزایش یافته است.
باقری با اشاره به اینکه  آماری از ورودی گردشگران خارجی در استان مازندران مشخص نیست گفت: در این باره آماری در دست نیست اما 99 تور گردشگری از سراسر کشور وارد استان شدند که در مقایسه با سال قبل 90 درصد افزایش یافت.
وی خاطر نشان کرد: تورها های رایگان گردشگری در تعطیلات نوروزی در استان مستقر بودند و به گردشگران و مسافران خدمات ارائه می کردند که فرهنگیان بیشترین استقبال را کردند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری مازندران درباره نظارت و بازرسی از صنوف و اماکن بهداشتی نیز گفت: در تعطیلات نوروزی بازرسان و ناظران دستگاه های مرتبط در ستاد هماهنگی و خدمات سفر14 هزارو 543 مورد بازدید کردند که 157 مورد اخطار و تذکر داده و 747 مورد پرونده  نیز برای پیگیری به  اداره کل تعزیرات استان تحویل داده شد که در مقایسه با پارسال 5 درصد کاهش یافت.
باقری درباره توزیع بنزین در استان گفت(یک و نیم) 1/5 درصد در تعطیلات نوروزی توزیع بنزین افزایش یافت اما توزیع نفت گاز 20 درصد افزایش یافته بود که نشان دهنده سفرهای گروهی و فرهنگ استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی به جای خودرو های شخصی بوده است.
وی خاطر نشان کرد :564 هزار و663 نفر نیز از نمایشگاه های  صنایع دستی استان بازدید که 17 میلیاردو 691 میلیون و350 ریال از این نمایشگاه ها خرید کردند.
باقری یاد آورشد:456هزار نفر نیز از شناورهای دریایی مانند جت اسکی و قایق های موتوری در تعطیلات نوروزی استفاده کردند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
سه تاره
توریست خارجی اصولا محرمانه است ...!!!
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳