رییس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای سوادکوه مطرح کرد

انتقاد از رانندگی غیر‌مسؤولانه برخی رانندگان در جاده‌های زمستانی سوادکوه

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۳۴۴۴۹۹
رییس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای سوادکوه از رانندگی غیر‌مسؤولانه برخی رانندگان در جاده‌های زمستانی سوادکوه انتقاد‌‍ کرد.
۰
plusresetminus
انتقاد از رانندگی غیر‌مسؤولانه برخی رانندگان در جاده‌های زمستانی سوادکوه
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، مهرداد زمانی صبح امروز در راهدار‌خانه اوریم به باز‌بودن محور سوادکوه و مه‌آلود و کوهستانی‌بودن این محور اشاره و اظهار کرد: 40 نفر از همکاران راهدار‌ی شهرستان سوادکوه از دیروز تاکنون کمتر از 50 دقیقه خوابیدند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه راهدارخانه‌های اوریم و گدوک در حال فعالیت هستند، افزود: لازم است رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند و امکانات زمستانی به همراه داشته‌باشند.

رییس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با انتقاد از رانندگی غیر‌مسؤولانه، سرعت زیاد، عدم رعایت قوانین و شرایط محور توسط برخی از رانندگان، تصریح کرد: برخی رانندگان با نوع رانندگی خود در جاده یخ‌زده، مه‌گرفته پیچ‌در پیچ و ناشناخته به دلیل بارش برف با احتمال یخ زدگی با سرعت‌زیاد حرکت می‌کنند و درصورت بروز حادثه، متوجه خطای خود می‌شوند و به خود، خانواده و دیگران صدمه وارد می کنند.

زمانی با بیان اینکه باید با رانندگان متخلف و سهل‌انگار به صورت جدی صحبت کرد، افزود: وقتی عدم توجه برخی رانندگان را می بینیم، حرص می خوریم و فرهنگ رانندگی را باید توسعه داد و خسارت تصادف بار مالی زیادی برای جامعه دارد.

گفتنی است، جلسه ستاد بحران و امداد رسانی به مردم در راهدارخانه گدوک، با حضور رئیس اداره ایمنی راه استان مازندران، فرماندار، فرمانده انتظامی و رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه برگزار شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴