کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای سوادکوه مطرح کرد

انتقاد از رانندگی غیر‌مسؤولانه برخی رانندگان در جاده‌های زمستانی سوادکوه

8 بهمن 1396 ساعت 15:01

رییس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای سوادکوه از رانندگی غیر‌مسؤولانه برخی رانندگان در جاده‌های زمستانی سوادکوه انتقاد‌‍ کرد.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، مهرداد زمانی صبح امروز در راهدار‌خانه اوریم به باز‌بودن محور سوادکوه و مه‌آلود و کوهستانی‌بودن این محور اشاره و اظهار کرد: 40 نفر از همکاران راهدار‌ی شهرستان سوادکوه از دیروز تاکنون کمتر از 50 دقیقه خوابیدند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه راهدارخانه‌های اوریم و گدوک در حال فعالیت هستند، افزود: لازم است رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند و امکانات زمستانی به همراه داشته‌باشند.

رییس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با انتقاد از رانندگی غیر‌مسؤولانه، سرعت زیاد، عدم رعایت قوانین و شرایط محور توسط برخی از رانندگان، تصریح کرد: برخی رانندگان با نوع رانندگی خود در جاده یخ‌زده، مه‌گرفته پیچ‌در پیچ و ناشناخته به دلیل بارش برف با احتمال یخ زدگی با سرعت‌زیاد حرکت می‌کنند و درصورت بروز حادثه، متوجه خطای خود می‌شوند و به خود، خانواده و دیگران صدمه وارد می کنند.

زمانی با بیان اینکه باید با رانندگان متخلف و سهل‌انگار به صورت جدی صحبت کرد، افزود: وقتی عدم توجه برخی رانندگان را می بینیم، حرص می خوریم و فرهنگ رانندگی را باید توسعه داد و خسارت تصادف بار مالی زیادی برای جامعه دارد.

گفتنی است، جلسه ستاد بحران و امداد رسانی به مردم در راهدارخانه گدوک، با حضور رئیس اداره ایمنی راه استان مازندران، فرماندار، فرمانده انتظامی و رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه برگزار شد.


کد مطلب: 344499

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/344499/انتقاد-رانندگی-غیر-مسؤولانه-برخی-رانندگان-جاده-های-زمستانی-سوادکوه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com