تاریخ انتشارسه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۲۲۳۲
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران‌ از برگزاری سومین کنگره ملی بانک‌ها و بانکداری الکترونیک از 25 تا 28 دی‌ماه در این استان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارشبلاغ، محمود احمدی اظهار داشت: مازندران میزبان بزرگترین رویداد اقتصادی و بانکی کشور است.
وی تصریح کرد: از نکات قوت این کنگره برگزاری کارگاه‌های آموزشی در عرصه بانکداری شراکتی و بانکداری الکترونیک است.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران گفت: سومین کنگره ملی بانک‌ها و بانکداری الکترونیک با محوریت نقش نظام بانکی در توسعه اقتصادی و فرهنگ‌سازی بانکداری الکترونیک با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، اتاق مرکزی تعاون جمهوری اسلامی و دانشگاه‌های معتبر کشور با حضور اساتید و متخصصان صاحب نام نظام بانکی کشور در ساری برگزار می‌شود.
احمدی با اشاره به نامگذاری سال 92 با عنوان حماسه سیاسی و  حماسه اقتصادی بیان داشت: محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری،راهبردهای دائمی و همیشگی به شمار می‌روند بنابراین در سال‌جاری تبیین این موضوعات به صورت ویژه در دستور کار است.
 احمدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایراد سخنرانی‌های تخصصی در این کنگره ملی سه روزه اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در عرصه بانکداری شراکتی و بانکداری الکترونیک نیز در دستور کار کنگره قرار دارد.
 مدیرکل هماهنگی و امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران با بیان اینکه جایگاه نظام بانکی در حمایت از تولید، نقش سیاست‌های پولی و بانکی در مدیریت چرخه‌های تجاری،تحلیل عملکرد بانک‌ها در تامین مالی بخش‌های تولیدی، تجاری و ارزیابی شاخص‌های توسعه نظام بانکی از جمله موضوعات مهم و قابل طرح و بررسی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴