تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۳۱۵۱۷
امام جمعه بابل با انتقاد از انتشار برخی مطالب برای تضعیف جایگاه استاندار مازندران گفت: از نظر آمار عملکردی، استانداری مازندران از استان‌های ممتاز کشور بوده است و برخی‌ها با سنگ‌اندازی مانع توسعه‌یافتگی مازندران هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در بابل اظهار داشت: جای بسی تاسف است زمانی که همه مسئولان باید برای توسعه مازندران با یکدیگر تعامل و وحدت داشته باشند با سنگ‌اندازی درصدد تضعیف مدیران کارآمد هستند.
وی وحدت و هم‌گرایی را نیاز فعلی مازندران برای توسعه‌یافتگی برشمرد و افزود: اگر امروز مازندران از استا‌ن‌های دیگر از نظر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عقب‌مانده‌تر است به این دلیل بوده که مسئولان همدل و همگام با هم نیستند.
روحانی بیان داشت: این چه برخوردی است که به محض اینکه فردی در مسند مدیریتی قرار می‌گیرد با تهمت و افترا و نشر اکاذیب درصدد تضعیف وی برآمده و تلاش می‌کنیم قدرت اجرایی را از وی بگیریم.
امام جمعه بابل تصریح کرد: نیاز است از طریق این رسانه به همه کسانی که با انتشار شایعه‌ای بیان کردند استاندار مازندران ظرف سه ماه آینده رفتنی است قاطعانه بگویم، ربیع فلاح جلودار ماندنی است و با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه مازندران تاکنون به جایگاه واقعی خود درسطح استان دست نیافته است، اذعان داشت: توجه به مسایل و مشکلات کشاورزی، رونق فعالیت‌های اقتصادی، ایجاد اشتغال، توجه به مسایل جوانان و ایجاد تفریح‌های سالم برای این قشر، توانمند کردن افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست، توجه به زیرساخت‌های راه و کمربندی‌های مازندران از جمله اموری است که انتظار داریم استاندار مازندران و بدنه استانداری به این امر توجه کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴