تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۳۰۶۰۴
مدیرجهاد کشاورزی آمل نخستین نتایج سرشماری بدون کاغذ و با تبلت استان مازندران را در این شهرستان اعلام کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مرتضی امینی نیاکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سرشماری بدون کاغذ و با تبلت استان مازندران به صورت پایلوت در دو شهر آمل و بهشهر صورت گرفته است، اظهار داشت: این طرح از 27 مهر تا 29 آبان ماه اجرایی شد.
وی با بیان اینکه بر اساس نتایج نخست این طرح فهرست‌برداری از 3 هزار و 557 مکان مسکونی ساکن و غیرساکن در شهر آمل صورت گرفته است، بیان کرد: این آمار با پایان یافتن سرشماری حاصل شده است.
امینی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 156 پرسش‌نامه توسط آمارگیران تکمیل شده است،گفت: بر اساس این پرسش‌نامه‌ها 128 بهره‌برداری غیرساکن در منطقه مورد نظر شناسایی و پرسش‌نامه‌هایشان تکمیل شده است.
مدیرجهادکشاورزی آمل با اعلام اینکه معمولا سرشماری عمومی کشور هر 10 سال یکبار در کشور صورت می‌گیرد،اظهار داشت: سرشماری بعدی کشاورزی در ایران در سال آینده انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آمارگیری آزمایشی زمینه‌ای برای برگزاری آمارگیری در آینده است،افزود: آمارگیری آزمایشی به صورت پایلوت در مدت 32 روز برگزار شد.
امینی با اشاره به اینکه 15 روستای بالاخیابان لیتکوه در بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل به صورت پایلوت در مازندران برای اجرای طرح آمارگیری انتخاب شده بود،گفت: چهار آمارگیر این طرح را به انجام رسانده و آمارهای این سرشماری در مرحله ارزیابی و تعیین ضریب خطا هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴