تاریخ انتشارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۲۷۰۴۴
۱۴۰ عضو سازمان تروریستی القاعده از جمله معاون «ابو‌محمد الجولانی»، فرمانده جبهه النصره در استان لاذقیه، در موج جدید عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌های مسلح در «ریف لاذقیه» کشته شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از فارس، «احمد مالک النعیمی» یکی از سرکردگان گروه «جبهة النصرة» و معاون «ابو محمد الجولانی» فرمانده جبهه النصره در استان لاذقیه در نبرد با ارتش سوریه کشته شد.
تلویزیون سوریه شبکه گذشته در خبری اعلام کرد که «ابو محمد الجولانی» فرمانده جبهه النصره در استان لاذقیه کشته شده است.
جولانی که پیش از این در کنار تروریست‌های داعش (دولت اسلامی عراق و شام) در عراق فعالیت می‌کرد پس از بحران سوریه به این کشور رفت و با تشکیل شاخه القاعده سوریه با عنوان جبهه النصره یکی از مخوف‌ترین گروه‌های نظامی مخالف سوریه را تشکیل داد که نقش مهمی در شدت گرفتن بحران در این کشور داشت.
این گزارش حاکی است که ۳۵ تن دیگر از اعضای جبهة النصره در نبرد با ارتش سوریه کشته شدند. اجساد افرادی به نام‌های «احمد الاسمر»، «جلال موسى» و «عادل شکری» در میان اجساد قربانیان شناسایی شده‌اند. ۲۸ فرد مسلح دیگر نیز در روستای «طوروس» کشته شدند و دو خودروی وابسته به آنها نیز منهدم شد.
۷۶ تروریست مسلح دیگر با تابعیت‌های قراغستانی، آذربایجانی و فیلیپینی نیز به همراه خانواده‌های خود در نبرد با نیروهای ارتش سوریه در روستای «الکندیسیة» کشته شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴