تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۲۵۴۸۵۸
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: مقابله با فساد، رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم و توجه به مسائل اساسی جامعه از اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب است که امیدواریم با روحیه انقلابی و انقلابی‌گری بتواند حرکت بزرگی ایجاد کند.
۰
plusresetminus
مقابله با فساد و رسیدگی به معیشت مردم هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام احمد سالک عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اظهار داشت: مقابله با فساد، رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم و توجه به مسائل اساسی جامعه از اهداف این جبهه است که امیدواریم با روحیه انقلابی و انقلابی‌گری بتواند حرکت بزرگی را ایجاد کند.
نماینده مردم اصفهان تأکید کرد: این حرکت امید زیادی را در جامعه ایجاد کرده است و نقش اساسی خواهد داشت.

وی با اشاره به همگرایی نیروهای انقلاب به تشکیل این جبهه اشاره کرد و گفت: بی‌تردید این جبهه در همگرایی نیروهای انقلاب مؤثر خواهد بود؛ چراکه یکی از اهداف این جبهه این است که نیروهای انقلاب را جمع کند.

سالک یادآور شد: برای رسیدن به جزئیات و نکات بیشتر اولین جلسه مجمع عمومی آن باید تشکیل شود تا به جمع‌بندی بیشتری برسیم.

معیشت، عدالت و منافع ملی دغدغه «جبهه مردمی نیروهای انقلاب»

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر حامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز در گفت‌و‌گو با مهر اظهار داشت: دغدغه مندان انقلاب با تشکیل این جبهه به دنبال آن هستند تا با دفاع از منافع ملی و اقتصاد مقاومتی مشکل اشتغال، معیشت، صنعت و عدالت را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه این جبهه به منظور پیگیری فرمایشات رهبر انقلاب تشکیل شده است، وی گفت: نظام اسلامی باید از هجمه دشمنان صیانت شود.

رهبر با اشاره به اینکه اگر از انقلاب اسلامی صیانت نشود، آرام آرام توسط دشمنان دچار تحریک خواهد شد، تصریح کرد: همان سال‌های اولیه بعد از پیامبر فرمایشات ایشان را تحریف کردند و اگر مجاهدت‌های اهل بیت نبود از خط اصیل اسلام چیزی باقی نمی‌ماند. نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز بسیاری از جوانان ما در معرض آسیب‌های فکری هستند و بیم آن می‌رود که نگاه به انقلاب اسلامی تغییر کند. از این رو دغدغه مندان انقلاب با تشکیل این جبهه به دنبال آن هستند تا با دفاع از منافع ملی و اقتصاد مقاومتی مشکل اشتغال، معیشت، صنعت و عدالت اجتماعی را برطرف کرده و با توطئه‌هایی که علیه این نظام صورت می‌گیرد مبارزه کنند.

رهبر با بیان اینکه به طور حتم این جبهه نسبت به انتخابات پیش رو نیز بی‌تفاوت نخواهد بود، تصریح کرد: انتخابات یک بخش از وظایف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که تلاش خواهد کرد آنچه حق و به مصلحت مردم است را به عنوان موضع خود مطرح کند.

استقبال گسترده دلسوزان نظام
علی‌اکبر کریمی نماینده اراک و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این زمینه اظهار داشت: تشکیل و اعلام موجودیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی با استقبال گسترده دلسوزان نظام و مردم انقلابی مواجه شده است.

وی افزود: آنچه به عنوان مهم‌ترین نقد در شرایط موجود و سال‌های گذشته قابل طرح است عدول از اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همین امر زمینه‌ساز بروز ناکارآمدی و ظهور فساد در کشور شد.

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهم‌ترین چالش موجود در کشور در شرایط کنونی عدم برخورد قاطع و جدی با فسادهای موجود و عدم وجود عزم و اراده انقلابی برای پیگیری و حل مشکلات مردم بویژه در حوزه اقتصاد است.

وی همچنین یادآور شد: وجود معضلات اقتصادی موجود بویژه بیکاری و رکود اقتصادی بسیاری از مردم، خانوارها و جوانان را رنج می‌دهد و نیاز است که رویکرد جدیدی مبتنی بر ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و انقلابی شکل بگیرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی یک فرصت مغتنم برای مردم است تا رویکرد جدیدی را در عرصه سیاسی و مدیریت کشور تجربه کنند و همه دلسوزان انقلاب در این جبهه در کنار هم قرار بگیرند.

همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب برگزار می‌شود
عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از همایش حامیان این جبهه در آینده نزدیک خبر داد.

نادر طالب‌زاده عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم با ابراز امیدواری از پیوستن همه نیروهای جریان انقلابی به این جبهه، اظهار کرد: بنده خوشبین هستم که به‌زودی با تشکیل همایشی با حضور اعضای هیئت مؤسس و حامیان جبهه انقلاب بتوانیم تصمیمات خوبی را در راستای وحدت نیروهای انقلاب بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تقویت‌کننده و کاتالیزور نیروهای انقلابی است، گفت: اگر بین نیروهای انقلاب احساس تشکیل چنین جبهه‌ای نمی‌شد، به‌دنبال ایجاد آن نمی‌رفتیم.

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» روز یکشنبه 5 دی‌ماه با حضور 10 نفر از چهره‌های انقلابی اعلام موجودیت کرد.

هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. 210 فعال سیاسی و فرهنگی کشور اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان و چهره‌های شاخص مذهبی و اقشار مردم اعلامیه اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» را امضا و از تشکیل این جبهه حمایت کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴