نماینده نوشهر و چالوس در مجلس:

مشکلات کشور با برجام حل نمی‌شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۱۴۴۱۱
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام فوایدی داشت و کشور را از برخی تهدیدات نجات داد، اما درد داخلی کشور با برجام حل نخواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، قاسم احمدی‌لاشکی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای مرکز رشد واحد واحدهای فناور این شهرستان با اشاره به اینکه برجام فوایدی داشت و کشور را از برخی تهدیدات نجات داد، اظهار کرد: اما درد داخلی کشور با برجام حل نخواهد شد.

وی افزود: برای حل مشکلات کشور باید به توان داخلی خود تکیه کنیم و از فرصت‌ها استفاده و تجاری‌سازی کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس، کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مراکز رشد خوب جواب داد سپس می‌توانیم پارک فناوری را دنبال کنیم و بنابراین باید در کشور نیازسنجی شود.

 

وی با بیان اینکه مراکز رشد در مازندران ضعیف عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: پنج استان به عنوان مراکز علم و فناوری معرفی شد زیرا به این نتیجه رسیدند که پیشرفت می‌کنند.

 

احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه انرژی‌ای که برای گرفتن منطقه آزاد می‌گذاریم، منطقه دچار چالش می‌شود، تصریح کرد: دانشگاه علوم دریایی نوشهر ورود بسیار خوبی در حوزه علم و فناوری پیدا کرد و همه باید برای تبدیل علم به ثروت تلاش کنند.


وی گفت: باید از نخبگان برای توسعه و آبادانی کشور نهایت بهره را برد و صرفا به سخنرانی اکتفا نشود و فعالان اقتصادی را وارد میدان کنیم.

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴