تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۲۱۱۰۶۳
مدیرکل بهزیستی مازندران از کاهش 8 درصدی طلاق در مازندران طی سه ماه نخست 95 در این استان خبر داد.
۰
plusresetminus
درصد آمار طلاق در سال ۹۵ کاهش یافت/ بیشترین طلاق در ۵ سال نخست پس از ازدواج
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، سعید آرام در مراسم افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی فریدونکنار در این شهرستان، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی از معضل‌های مهمی است که جامعه را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه باید مشکلات اجتماعی را مورد توجه قرار داد، خاطرنشان کرد: یکی از بحث‌های اصلی سازمان بهزیستی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و باید با همیاری بخش غیردولتی در پیشگیری از آسیب‌ها اقدام کنیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه مشکلاتی مانند اعتیاد و طلاق در مازندران وجود دارد که آمار طلاق در سال گذشته رو به رشد گذاشت، تصریح کرد: استفاده از مشاوره برای مقابله با طلاق بسیار ضروری است.

آرام با بیان اینکه کمیته مبارزه با طلاق را در مازندران تشکیل کردیم، اظهار کرد: طلاق در سه ماهه نخست سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴ نه تنها متوقف شد بلکه شاهد کاهش ۸ درصدی نیز بودیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بسیج و سپاه در کاهش آمار طلاق، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل طلاق عدم اطلاعات کافی در بحث مهارت زندگی است.

مدیرکل بهزیستی مازندران افزود: بیشترین طلاق در ۵ سال نخست پس از ازدواج صورت می‌گیرد و این آمار در فریدونکنار در سال ۹۴ رو به افزایش گذاشته بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴