تاریخ انتشاردوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶
کد مطلب : ۱۲۷۹۵۴
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه از بهره‌برداری 8 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر یک هزار1730 میلیون ریال به‌ مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، رضا پورفلاح در گفت‌وگو با گلوگاه ‌ما از بهره‌برداری از ۸ طرح کشاورزی به‌مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌های کشاورزی شامل تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری با مساحت ۲۱ هکتار، خط انتقال آب زراعی با طول هزار و ۴۵۰ متر، شن ریزی جاده های بین مزارع به طول ۴کیلومتر، آبیاری تحت فشار قطره ای با سطح ۱۰ هکتار، احداث باغ در اراضی شیب‌دار با سطح ۷۵ هکتار و طرح مرغداری پرورش مرغ گوشتی ۲۵ هزار قطعه‌ای می‌باشد.


وی افزود: هزینه این پروژه‌ها بالغ بر ۱۱ هزار و۷۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی صندوق حمایت و دو درصد نفت تامین شده است.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: این طرح‌ها در راستای توسعه بخش کشاورزی و به‌عنوان بستری مناسب برای رشد و توسعه اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی است.


وی با اشاره به اهمیت افتتاح طرح‌های کشاورزی در شهرستان گلوگاه خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی تأمین‌کننده مواد غذایی و نیاز مردم بوده و باید بیش از سایر بخش‌ها از نظر اهمیت مورد توجه قرار گیرد.


پور فلاح با بیان اینکه بخش کشاورزی یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار اقتصاد کشور است، گفت: از تمام توان و ظرفیت‌ها در راستای توسعه کشاورزی و اقتصادی استفاده خواهد شد.
انتهای پیام/ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴