کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر جهادکشاورزی گلوگاه خبرداد

بهره‌برداری از ۸ طرح کشاورزی به‌مناسبت هفته دولت در گلوگاه

2 شهريور 1394 ساعت 7:26

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه از بهره‌برداری 8 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر یک هزار1730 میلیون ریال به‌ مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ، رضا پورفلاح در گفت‌وگو با گلوگاه ‌ما از بهره‌برداری از ۸ طرح کشاورزی به‌مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌های کشاورزی شامل تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری با مساحت ۲۱ هکتار، خط انتقال آب زراعی با طول هزار و ۴۵۰ متر، شن ریزی جاده های بین مزارع به طول ۴کیلومتر، آبیاری تحت فشار قطره ای با سطح ۱۰ هکتار، احداث باغ در اراضی شیب‌دار با سطح ۷۵ هکتار و طرح مرغداری پرورش مرغ گوشتی ۲۵ هزار قطعه‌ای می‌باشد.


وی افزود: هزینه این پروژه‌ها بالغ بر ۱۱ هزار و۷۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی صندوق حمایت و دو درصد نفت تامین شده است.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: این طرح‌ها در راستای توسعه بخش کشاورزی و به‌عنوان بستری مناسب برای رشد و توسعه اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی است.


وی با اشاره به اهمیت افتتاح طرح‌های کشاورزی در شهرستان گلوگاه خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی تأمین‌کننده مواد غذایی و نیاز مردم بوده و باید بیش از سایر بخش‌ها از نظر اهمیت مورد توجه قرار گیرد.


پور فلاح با بیان اینکه بخش کشاورزی یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار اقتصاد کشور است، گفت: از تمام توان و ظرفیت‌ها در راستای توسعه کشاورزی و اقتصادی استفاده خواهد شد.
انتهای پیام/ع


کد مطلب: 127954

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/127954/بهره-برداری-۸-طرح-کشاورزی-به-مناسبت-هفته-دولت-گلوگاه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com