تاریخ انتشاردوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۱۱۱۵۶۵
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: موارد تصویب‎شده در این طرح، می تواند از آنچه که به عنوان خطوط قرمز مطرح است، پشتیبانی کند و راه مذاکرات را هموار کند تا تیم هسته ای ایران با قوت بیشتری مسائل را پیش ببرند.
۰
plusresetminus
موارد مطرح‎شده در طرح «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای» پشتیبان خطوط قرمز است
به گزارش بلاغ، علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس در رابطه با طرح «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای» که روز گذشته در مجلس به تصویب رسیده است، ابراز کرد: در این طرح تمام نکات اصلی موردنظر رهبری، مجلس و دولت آورده شده است اما جزییات بیشتر آن، سه شنبه مطرح می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه به بیان نقاط مثبت طرح تصویب شده پرداخت و تصریح کرد: از مهم ترین نکات مطرح شده در طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای، لغو کامل و یک جای تحریم ها همزمان با توافق ،امکان تحقیق و توسعه نیروگاه های هسته ای، عدم امکان بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه و مذاکره با دانشمندان هسته ای می باشد.

وی تاکید کرد: موارد تصویب شده در این طرح، می تواند از آنچه که به عنوان خطوط قرمز مطرح است ، پشتیبانی کند و راه مذاکرات را هموار کند تا تیم هسته ای ایران با قوت بیشتری مسائل را پیش ببرند.

مروی در پایان خاطرنشان کرد: طرف مقابل باید مواضع جمهوری اسلامی را بداند و در نظر داشته باشد که همه از جمله دولت و مردم ایران، بر مسائل مدنظر رهبری متفق القول هستند.
منبع : ناب نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴