تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
کد مطلب : ۴۷۱۶۸۸
رئیس شورای شهر فریدونکنار با اعلام پذیرفته شدن استعفای شهردار این شهر گفت: مشکلات شخصی و اختلاف نظر، علت اصلی استعفای علی محمد مقدس بوده است.
۰
plusresetminus
استعفای شهردار فریدونکنار پذیرفته شد/مشکلات شخصی و اختلاف‌نظر، علت اصلی استعفا
به گزارش بلاغ، سیدحسین میرمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص موضوع استعفا شهردار فریدونکنار، اظهارکرد: طی سه ماه اخیر شهردار چندین بار بحث استعفای خود را مطرح کرد که ما آن را جدی نگرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: وی در روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه به صورت مکتوب استعفا خود را به شورا اعلام کردند که امروز سه‌شنبه در دستور کار شورا قرار گرفت و طی جلسه‌ اعضا شورا که با حضور فرماندار همراه بود این موضوع بررسی و در نهایت با استعفا مقدس موافقت شد.

رئیس شورای شهر فریدونکنار تصریح کرد: جعفری معاون شهردار با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست شهرداری معرفی شده تا شهردار جدید انتخاب شوند.

میرمرادی در پاسخ به اینکه علت استعفای مقدس چه چیزی بوده است؟ گفت: در نامه‌ای که از سمت ایشان به شورا ارسال شد علت استعفا را مسائل شخصی عنوان کردند.

وی یادآورشد: اعضای شورا در اجرای پروژه‌ها خواسته‌های مردم را در اولویت دارند و به‌دنبال کارهای اساسی به غیر از آسفالت و کارهای روتین هستند که در ماه‌های اخیر در این زمینه با شهردار اختلاف نظر پیدا کردیم و خواسته‌های ما بیشتر از تصور ایشان بود.

رئیس شورای شهر فریدونکنار تاکید کرد: یک شهردار زمانی می‌تواند در اجرای پروژه‌های کلان موفق باشد که نیروهای شهرداری، دوایر و نیروهای درآمدزایی را به‌کارگیری کند و همچنین شخص شهردار به‌صورت مرتب پیگیر امور بوده و در بین مردم باشد تا خواسته‌های شهروندان انجام شود.

میرمرادی اظهارکرد: درحالی که بودجه سال ۱۴۰۱ در حد ۱۰۴ میلیارد تومان بسته شده بود، اگر فشار ما نبود و بودجه بیش از این عدد محقق نمی‌شد، نمی‌توانستیم پروژه‌های عمرانی را انجام دهیم.

وی با اشاره به پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: میدان رو به روی شهرداری، دیواره حفاظتی از خط سوته تا امامزاده سید محمد(ع)، آسفالت خیابان شهیدان رضایی و احداث پل رودخانه کچب‌رود، تعریض خیابان شهید بهشتی از پمپ‌بنزین تا پل کمربندی، سنگ فرش بازار روز، اگوگذاری بازار ماهی از جمله پروژه‌هایی است که پیمانکار آن انتخاب شدند و طی یک ماه آینده همه این پروژه‌ها آغاز به‌کار می‌شوند.

رئیس شورای شهر فریدونکنار تصریح کرد: تقویت و تعریض پل مرکزی شهر و پیاده راه سبز ساحلی از پروژه‌های مهم دیگری است که امسال اجرایی می‌شود.

میرمرادی در پاسخ به این سوال که آیا برای شهردار بعدی گزینه‌ای توسط شورا مدنظر است، گفت: باتوجه به اینکه شهردار سابق فریدونکنار با استعفای خودشان ما را غافلگیر کردند هیچ گزینه‌ای برای شهردار جدید نداریم اما این قول را به مردم فریدونکنار می‌دهیم که به سرعت نفر بعدی را انتخاب کنیم و مانند دفعه قبل نمی‌گذاریم که انتخاب شهردار طولانی شود.

وی تاکید کرد: انتخاب شهردار برای این بار سخت‌تر است چراکه دوره مسئولیتی شهردار جدید دو ساله است و فردی که می‌خواهد این مسئولیت را به عهده بگیرد باید شناخت کافی نسبت به منطقه و همکاران داشته باشد که ما این موارد را در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳