تاریخ انتشاريکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۸۴۷۰۲
دنیای امروز که گرفتار ظلم و بیداد است و مظلومان مستأصل از حتی زنده ماندن هستند، وجود ناجی بشریت بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود،
۰
plusresetminus
مظلومان مخصوصاً منتظر اویند
به گزارش بلاغ؛ در هر مقطع زمانی، وقتی فریاد تظلم خواهی به جایی نمی رسید، و مظلومان از فشار ظالمان و مفسدان به ستوه می‌آمدند و دادخواهی به دادشان نمی‌رسید، موضوع توسل و امید به ناجی و دادرس واقعی، که هیچ خوف و داد و ستدی با ظالمان عالم نداشته باشد، قوی‌تر و پرفروغ‌تر می‌شد و براساس تحقیق، همه ادیان فراتر از باور عموم جهانیان، که هنگام استیصال به منجی دل می‌بندند، ادیان بویژه شیعیان به منجی عالم بشریت با نام و نشان و مشخصات خاص ایمان و اعتقاد دارند و معتقدند که این آخرین سفیر خداوند به عنوان ذخیره الهی از فرزندان پیامبر خاتم(ص)، روزی که زمین از ظلم و فساد پر شد و داد مظلومان به جایی نمی‌رسد، این آخرین امام و پیشوا از پرده غیبت برون خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد فرمود.

امام مهدی(عج)، صدها سال است در پرده غیبت انتظار ظهور را برای حاکم کردن ارزش‌ها و فضیلت‌ها می‌کشد، با ظهور این امید جهانیان، سرکشان و ظالمان و مفسدان عالم دیگر جایی برای ظلم و فساد و زیاده خواهی های خود نخواهند یافت. زمین از لوث وجود آنها پاک خواهد شد. در منابع شیعه آمده که با ظهور امام مهدی(عج)، صلح و امنیت با حذف مخلان و ظالمان آنچنان تحقق خواهد یافت که یک زن می‌تواند از شرق عالم به تنهایی تا غرب عالم سفر کند بدون آنکه امنیتش مورد تهدید قرار گیرد.

آن انسان ممتاز و امام منتظر، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است که از تولدش ۱۱۹۰ سال گذشته و در ۱۵ شعبان المعظم، قلب بشریت را با میلاد سراسر نور و رحمت خود شاد و امیدوار فرموده است.

او، برگزیده خداوند و برافرازنده پرچم حاکمیت مستضعفان بر جهان است.
امروز بیش از همه ملل، مظلومان غزه به این امام و منتقم خون مظلومان امید بسته‌اند و براساس وعده خداوند، دیری نخواهد پائید تا بساط ظلم و ظالمان برچیده و دوره مسرت مظلومان عالم فرا خواهد رسید. الیس الصبح بقریب
محمداسماعیل امام‌زاده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷