کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مظلومان مخصوصاً منتظر اویند

6 اسفند 1402 ساعت 0:00

دنیای امروز که گرفتار ظلم و بیداد است و مظلومان مستأصل از حتی زنده ماندن هستند، وجود ناجی بشریت بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود،


به گزارش بلاغ؛ در هر مقطع زمانی، وقتی فریاد تظلم خواهی به جایی نمی رسید، و مظلومان از فشار ظالمان و مفسدان به ستوه می‌آمدند و دادخواهی به دادشان نمی‌رسید، موضوع توسل و امید به ناجی و دادرس واقعی، که هیچ خوف و داد و ستدی با ظالمان عالم نداشته باشد، قوی‌تر و پرفروغ‌تر می‌شد و براساس تحقیق، همه ادیان فراتر از باور عموم جهانیان، که هنگام استیصال به منجی دل می‌بندند، ادیان بویژه شیعیان به منجی عالم بشریت با نام و نشان و مشخصات خاص ایمان و اعتقاد دارند و معتقدند که این آخرین سفیر خداوند به عنوان ذخیره الهی از فرزندان پیامبر خاتم(ص)، روزی که زمین از ظلم و فساد پر شد و داد مظلومان به جایی نمی‌رسد، این آخرین امام و پیشوا از پرده غیبت برون خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد فرمود.

امام مهدی(عج)، صدها سال است در پرده غیبت انتظار ظهور را برای حاکم کردن ارزش‌ها و فضیلت‌ها می‌کشد، با ظهور این امید جهانیان، سرکشان و ظالمان و مفسدان عالم دیگر جایی برای ظلم و فساد و زیاده خواهی های خود نخواهند یافت. زمین از لوث وجود آنها پاک خواهد شد. در منابع شیعه آمده که با ظهور امام مهدی(عج)، صلح و امنیت با حذف مخلان و ظالمان آنچنان تحقق خواهد یافت که یک زن می‌تواند از شرق عالم به تنهایی تا غرب عالم سفر کند بدون آنکه امنیتش مورد تهدید قرار گیرد.

آن انسان ممتاز و امام منتظر، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است که از تولدش ۱۱۹۰ سال گذشته و در ۱۵ شعبان المعظم، قلب بشریت را با میلاد سراسر نور و رحمت خود شاد و امیدوار فرموده است.

او، برگزیده خداوند و برافرازنده پرچم حاکمیت مستضعفان بر جهان است.
امروز بیش از همه ملل، مظلومان غزه به این امام و منتقم خون مظلومان امید بسته‌اند و براساس وعده خداوند، دیری نخواهد پائید تا بساط ظلم و ظالمان برچیده و دوره مسرت مظلومان عالم فرا خواهد رسید. الیس الصبح بقریب
محمداسماعیل امام‌زاده


کد مطلب: 484702

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/484702/مظلومان-مخصوصا-منتظر-اویند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com