تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۸۴۳۸۳
ملتی که رمز خشنودی خداوند را در اتحاد و یکپارچگی بر محور دین خدا و اهلبیت پیامبر تشخیص داده، در ۲۲بهمن امسال با حضور دشمن شکن خود، لبخند رضایت خداوند را بدست آورد که اینهمه عظمت و شوکت، نتیجه این لبخند است.
۰
plusresetminus
لبخند رضای خداوند
به گزارش بلاغ؛ هر سال در دو مقطع مناسبتی، شاخک‌های دشمنان ملت ایران تیز می‌شود تا ببینند آیا این ملت دچار رخوت و سستی شده یا همچنان استوار و سترگ پای آرمان‌های خود ایستاده است و آن دو موسم، یکی ۲۲بهمن است و دیگری، روز قدس، که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است.

ظرف ۴۵ سال اخیر، هر دو مناسبت با شکوه و جلالت مثال زدنی از سوی قاطبه ملت ایران برگذار شد بگونه‌ای که رسانه‌های خودشان زبان به اعتراف گشودند، اما عمق دشمنی و کینه دشمنان ملت ایران آنچنان است که به آنها اجازه نمی‌دهد سر تسلیم در مقابل آرمان‌های ملت ایران فرو آورند و در مقابل خداوند عبودیت و اطاعت را پیشه خود کنند.
آنان چنان آلوده لذت‌های زودگذر دنیا شده‌اند که نمی‌توانند و یا بهتر است گفته شود که نمی‌خواهند دست از رذائل و فساد بردارند و در چهارچوب حقوق مشروع خود حرکت کنند و دست از زیاده‌خواهی و گناه بردارند.
آنانی که لقمه‌های چرب و شیرین دنیا گرفتارشان کرد، آن مقدار اراده ندارند تا برنفس و خواسته‌های زیادت طلبانه خود فائق آیند و رضای خداوند را بر نفسانیات خود ترجیح دهند.

اما ملت بزرگ ایران طی ۴۵ سال اخیر نشان داد که فراتر از شعار، در میدان عمل هر جا که کشور و انقلاب اسلامی به حضورش نیاز داشت، فارغ از مشکلات ریز و درشت این مملکت، برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی خود پای به میدان گذارد و برای ادعای وفاداری به کشور و انقلاب، از جان و فرزندان خود مایه می‌گذارند.

۲۲بهمن امسال، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت عزیز ایران افزوده شد و این حقیقت برای چند صدمین بار ثابت کرد که دشمنان، هنوز ملت ایران را نشناخته و علی رغم حضور۷۳۰۰ خبرنگار خارجی، که از رسانه‌های مختلف‌شان هستند و حماسه حضور در جای جای کشور را بدون واسطه ثبت و ضبط و گزارش کرده‌اند، باز هم به دروغ پراکنی‌های خود علیه ملت حماسه‌ساز ایران ادامه می‌دهند، اما آنچه که مهم است، خود ملت ایران با هوشیاری و هوشمندی فوق العاده است که تاکنون فریب نیرنگ‌های خدعه گرانه دشمنان را نخورده و تحت سخت‌ترین شرائط همچنان از رهبرمعظم انقلاب تبعیت کرده و فریب دروغ‌های دشمنان خون‌آشام و خائن را نمی‌خورند.

راهپیمایی امسال 22بهمن، که در 1400 بخش و شهرستان و 35000 روستای کشور برگزار شد، به اعتراف ناظران نسبت به سال گذشته قریب 30درصد افزایش و استقبال مردمی داشته، موجب شادی و امید هرچه بیشتر دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان و دلمردگی دشمنان جنایتکار شده است. واقعاً به همت والا و اراده راسخ ملت بزرگ ایران باید درود فرستاد و به امام زمان(عج) بابت چنین پیروانی تبریک گفت و از محضر شریف آن امام خواست تا همواره این ملت را مشمول عنایات ویژه خویش قرار دهند.

درود خداوند بر ملت بزرگ ایران که مومنانه در مسیر رضای خداوند و خشنودی قلب پاک امام زمان(عج) و شادی دل ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای عزیر، گام بر می‌دارند و ان‌شاءالله حماسه حضور دیگری را در 11 اسفندماه امسال پای صندوق‌های رأی خلق خواهند کرد تا همچنان شادی دل دوستان انقلاب اسلامی و یأس و نابودی دشمنان را فراهم سازند.
محمداسماعیل امام‌زاده  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷