وحشی‌گری صهیونیست‌ها تمامی ندارد؛

شرور و جلاد دهکده

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۸۰۲۴۰
دهکده، امنیت و آرامش خود را بواسطه یک شرور و نوچه‌هایش از دست داد و هر روز درگیر مصیبت‌های جانکاهی است که برای نجات از وضعیت موجود، اهالی دهکده باید همت جمعی کنند چراکه از مسئولان این دهکده هیچ امیدی نیست و آنها خود شریک مجرمند!.
۲
plusresetminus
شرور و جلاد دهکده
به گزارش بلاغ؛ درست است که در علوم ارتباطات، جهان را به دهکده شیشه‌ای تشبیه کرده‌اند، که با گسترش ابزارهای مدرن ارتباطی، دیگر اهالی این جهان بسان یک دهکده بزرگ فاصله‌ای بین خود احساس نمی‌کنند، که در کنار همه محاسن این بهم پیوستگی، باید از آگاهی سریع اخبار خوب و بد، همه اهالی بسرعت از احوال یکدیگر مطلع شده و در غم و شادی‌های هم شریک و سهیم می‌شوند.

دهه‌هاست که حال اهالی این دهکده بزرگ خوب نیست؛ چراکه یک قلد ر بی مخی آمده و سگ هاری در اختیار دارد و هر لحظه برای اهالی دهکده مزاحمت و فاجعه می‌آفریند و سگ هار خود را به جان مردم انداخته، امان مردم را بریده و در قبال دنیای جنایت خود، از هیچ ناصحی حرف نمی‌شنود و سرمست از قلدری خود، به همه زور می‌گوید و جان و مال عموم اهالی را هر لحظه که اراده کند، می‌گیرد و هیچ قاعده و قانونی را نیز مطیع و مجری نیست.

این دهکده، سیمایی خونین با پیکری مجروح، همواره اعضایی از خانواده خود را با بدترین شکل سلاخی‌شده از سوی آن شرور و نوچه هارش از دست می‌دهد. آمریکا و سگ هارش اسرائیل غاصب، حالی برای اسنا‌ها و امنیتی برای زنان و کودکان جهان بجا نگذاردند که نمونه قساوت و جلادی‌شان را ۷۵ سال است که در فلسطین اشغالی شاهدیم و این روزها کلکسیونی از جنایات‌شان را در غزه و قتل عام بیگناهان و ایجاد سرزمین سوخته، که پایه‌گذار این طرح نیز غاصبان فلسطین هستند، به نمایش گذارده‌اند.

امروز هیچ انسانی را نمی‌توان یافت که با دیدن صحنه‌های جانکاه کشتار با انواع سلاح‌های حتی ممنوعه مردم و زنان و کودکان غزه، اشک از چشمانش جاری نشود و قلبش به درد نیاید.

صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا، سگ هاری هستند که با انواع سلاح‌های کشتارجمعی آمریکا کودکان و زنان غزه را قتل عام می‌کنند و در باریکه غزه، که یک زندانی روباز است، فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت توسط حیواناتی با نام صهیونیست در حال ارتکاب است. تاکنون ظرف ده روز اخیر، دهها مدرسه و بیش از ۱۳ مسجد و تمام بیمارستان‌های غزه توسط صهیونیست‌ها تخریب و بیش از یک میلیون نفر بی‌خانمان شدند. 

وقاحت و خوی ددمنشی این گرگ‌صفتان به آن حدی است که تنها صدور قطعنامه خشک و خالی از سوی سورای امنیت را برنتافتند و نمایندگان سه کشور آمریکا،‌ انگلیس و فرانسه، قطعنامه پیشنهادی روسیه برای آتش‌بس و توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به تصویب نرساندند.

علت اصلی بی‌شرمی و گستاخی خون‌آشامان غاصب در ارتکاب به این جنایات بی‌مانند، حاکم بودن عناصر مزدورشان در کشورهای اسلامی و عربی است که اجازه نمی‌دهند تا ظرفیت‌های مردمی در مبارزه سرنوشت‌ساز با اشغالگران به پای کارزار بیایند. بدین جهت، گرگ‌های صهیونیست به خود اجازه انجام هر جنایتی را می‌دهند، اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، جام صبر امت اسلامی و جریان مقاومت در کشورهای مختلف به سر آمده و در صورت فعال شدن آتشفشان خشم مقدس امت اسلامی، هیچ مانعی نمی‌تواند در مقابل این آتشفشان پایداری کند و سرانجام صهیونیست‌ها و حامیانش چیزی جز نابودی نیست.

جهان اسلام با حمایت همه آزادگان جهان باید با تشکیل گروه‌های مقاومت و محاکمه جنایتکاران آمریکا، اسرائیل غاصب و حامیان آنها، اقدام به مجازات آنها از هر طریق ممکن بکند و نباید در قبال این جنایات، جنایتکاران قصر در بروند و باید مجازات پشیمان‌کننده در حق آنها اعمال شود. البته نمباید از نظر دور داشت که نتیجه جنایات اخیرشان و آه بیگناهان و بیش از چهار هزار شهید و ۱۴ هزار زخمی در غزه، آنچنان گریبان قاتلان مفلوک را خواهد گرفت که همانند همتایان آنها در تاریخ، درس عبرتی برای آیندگان باشند.
زینب فاطمی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳