فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

انهدام باند قاچاق خودروهای خارجی در مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۸۵۹۸۵
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی در سطح استان و کشف بیش از ۳۲ خودرو در حوزه پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی خبر داد .
۰
plusresetminus
انهدام باند قاچاق خودروهای خارجی در مازندران
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس آگاهی موفق به شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی شدند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند با جعل و دستکاری ارکان خودروهای جدید شامل ( شماره بدنه ، پلاک، شماره شاسی و شماره موتور خودروها ) و تعویض آن با خودروهای قدیمی، اقدام به قاچاق خودروهای خارجی از غرب و جنوب کشور به داخل استان مازندران می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: در این عملیات همه اعضای این باند شناسایی و علاوه بر کشف دستگاه های لیزری موتور و شاسی ، ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک و شماره شاسی و موتور دستکوب شده در حوزه پلیس آگاهی و ۱۲ خودرو قاچاق به همراه هشت دستگاه موتور و سیلندر کامل خودروهای خارجی در حوزه پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

مفخمی با بیان اینکه متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس در راستای مقابله با جرایم و قاچاق کالا با اقتدار و هوشمندی با هدف رضایتمندی مردم پای کار است.

انتهای خبر/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیام روشن وعده صادق
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پیشتازیِ بسیج لندن و پاریس و نیویورک
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
برگزاری ۱۵۰ برنامه دهه کرامت در شهرستان نور
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
هشدار تنش گرمایی در مازندران
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن بدون عملکرد!
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ضرب‌الاجل برای تکمیل کمربندی جنوبی بابل
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷