نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

لزوم جهاد تبیین در امر عفاف و حجاب برای مقابله با دشمن

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۸۲۴۵۷
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اهداف دشمنان از جنگ حجابی که به راه انداختند باید با جهاد تبیین برطرف شود.
۰
plusresetminus
لزوم جهاد تبیین در امر عفاف و حجاب برای مقابله با دشمن
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی عصر امروز در دیدار با فعالان فرهنگی بنیاد عفاف و حجاب ضمن تاکید بر جهاد تبیین در مسئله عفاف و حجاب اظهار کرد: علت عمده ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف پلید خود در از بین بردن پرده‌های حیا و عفاف این است که مردم ما دیندار، مومن و متدین هستند و خانواده‌های پایبند به حجاب و عفاف فراوان داریم.

وی بیان کرد: اگر اوضاع و احوال عفاف و حجاب در استان و شهرستان ما در این حد است و دشمنان در رسیدن به اهداف پلید خود در از بین بردن پرده‌های حیا و عفاف مردم ما ناکام باشند یکی از عواملش تلاش های شما خواهران در بنیاد عفاف و حجاب است، البته علت عمده آن این است که مردم ما دیندار، مومن، متدینند و خانواده‌های پایبند به حجاب و عفاف فراوان داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در هر حال وظیفه ما این است که جهاد تبیین داشته باشیم، اهداف دشمنان از جنگ حجابی که به راه انداختند و تاثیرات منفی کشف حجاب و بی‌حجابی و اختلاط‌های خلاف شرع و عرف بین محرم و نامحرم را باید با جهاد تبیین بر طرف کرد.

محمدی‌لائینی گفت: علاوه بر برخوردهای نظارتی و قانونی با گروه‌های سازماندهی شده باید جهاد تبیین نیز داشت و زنان و مردان ما به اهمیت حجاب این واجب بزرگ شرعی آگاه شوند و معرفتشان ارتقا پیدا کند.

وی تاکید کرد: هم در حوزه جهاد تبیین و نظارت و هم حمایت‌های لازم بسیجی در اوضاع و احوال اغتشاشات سال گذشته شما خواهران فعال بودید و پیش خداوند ماجورید و این زحمات محفوظ است، کسانی که در اغتشاشات در دفاع و حمایت برخاستند قطعا اگر خاطرات خود را بنویسند گنجینه بسیار خوبی هستند، هیچ فرقی نمی کند بین دفاع در این شرایط داخلی اغتشاشات و دفاع مقدس هشت ساله و دفاع از حرم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: کار را باز هم باید همچنان با قوت ادامه دهید و نظارت‌ها را جدی بگیرید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳