کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

لزوم جهاد تبیین در امر عفاف و حجاب برای مقابله با دشمن

14 آذر 1402 ساعت 16:35

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اهداف دشمنان از جنگ حجابی که به راه انداختند باید با جهاد تبیین برطرف شود.


به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی عصر امروز در دیدار با فعالان فرهنگی بنیاد عفاف و حجاب ضمن تاکید بر جهاد تبیین در مسئله عفاف و حجاب اظهار کرد: علت عمده ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف پلید خود در از بین بردن پرده‌های حیا و عفاف این است که مردم ما دیندار، مومن و متدین هستند و خانواده‌های پایبند به حجاب و عفاف فراوان داریم.

وی بیان کرد: اگر اوضاع و احوال عفاف و حجاب در استان و شهرستان ما در این حد است و دشمنان در رسیدن به اهداف پلید خود در از بین بردن پرده‌های حیا و عفاف مردم ما ناکام باشند یکی از عواملش تلاش های شما خواهران در بنیاد عفاف و حجاب است، البته علت عمده آن این است که مردم ما دیندار، مومن، متدینند و خانواده‌های پایبند به حجاب و عفاف فراوان داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در هر حال وظیفه ما این است که جهاد تبیین داشته باشیم، اهداف دشمنان از جنگ حجابی که به راه انداختند و تاثیرات منفی کشف حجاب و بی‌حجابی و اختلاط‌های خلاف شرع و عرف بین محرم و نامحرم را باید با جهاد تبیین بر طرف کرد.

محمدی‌لائینی گفت: علاوه بر برخوردهای نظارتی و قانونی با گروه‌های سازماندهی شده باید جهاد تبیین نیز داشت و زنان و مردان ما به اهمیت حجاب این واجب بزرگ شرعی آگاه شوند و معرفتشان ارتقا پیدا کند.

وی تاکید کرد: هم در حوزه جهاد تبیین و نظارت و هم حمایت‌های لازم بسیجی در اوضاع و احوال اغتشاشات سال گذشته شما خواهران فعال بودید و پیش خداوند ماجورید و این زحمات محفوظ است، کسانی که در اغتشاشات در دفاع و حمایت برخاستند قطعا اگر خاطرات خود را بنویسند گنجینه بسیار خوبی هستند، هیچ فرقی نمی کند بین دفاع در این شرایط داخلی اغتشاشات و دفاع مقدس هشت ساله و دفاع از حرم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: کار را باز هم باید همچنان با قوت ادامه دهید و نظارت‌ها را جدی بگیرید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 482457

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/482457/لزوم-جهاد-تبیین-امر-عفاف-حجاب-مقابله-دشمن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com