فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد:

برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در سوادکوه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۸۲۰۴۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه از برگزاری برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در سوادکوه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به نقل از پیام سوادکوه، جواد پیوند در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، با توجه به اتفاقات اخیر منطقه و شهدای مظلوم غزه، یکی از مهم‌ترین تحلیل‌ها در این زمینه را با توجه به سخنان رهبری، بالا بودن حجم ضربه به اسرائیل و غیرقابل جبران بودن آن برشمرد و ابراز امیدواری کرد همین جنگ زمینه‌ساز نابودی رژیم جعلی اسرائیل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به مظلوم‌نمایی اسرائیل در روزهای آغازین جنگ، خاطرنشان کرد: فلسطین و حماس ۷۵ سال است که درگیر این جنگ شده و بحث کودک‌کشی رژیم جعلی صهیونسیتی نیز برای اولین بار نبوده و حماس از خود دفاع کرده و کاری کرده است که اسرائیل نتوانست به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه امروز نتانیاهو می‌خواهد با وحشی‌گری حیثیت خود را بازیابی کند، تصریح کرد: اما اسرائیل روز به روز در باتلاق غزه فرو می‌رود و انشالله با این باتلاق حذف خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان سوادکوه یکی از دستاوردهای این اتفاق را پای کار آمدن بسیجیان در کشورهای مختلف دنیا و جهانی شدن این حرکت، عنوان کرد و افزود: اکنون ورق به نفع جریان مقاومت و انقلاب برگشته و این زمینه فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی است.

این مسئول هدف برنامه امسال بسیج را اعتلای بسیج با تأکید بر مجاهدت بسیجیان در طی عمر ۴۴ ساله بسیج مستضعفان، بازآفرینی نقش بسیج در عرصه‌ها و بزنگاه‌های مختلف برشمرد و با توجه به سخنان رهبری مبنی بر اینکه حضور بسیج زنده بودن انقلاب را نشان می‌دهد: افزود: ثمره بسیج نوزایی و زنده بودن انقلاب است.

وی از جمله سیاست‌های کلی برنامه‌های بسیج به تطبیق معنایی عمل بسیج با محوریت اعتلای بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب، ارائه تصویر حقیقی از بسیج و معرفی هنرمندانه فعالیت بسیج، تبیین و برجسته‌سازی مکتب بسیج، تأکید بر حرکت خودجوش مردمی با محوریت بسیج و خدمات محرومیت‌زدایی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به تشکیل ستاد هفته بسیج، قرارگاه یازده‌گانه و تشکیل کارگروه شش‌گانه در این شهرستان اشاره کرد و از برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان و محلات خبر داد و افزود: از این تعداد ۵۲ عنوان برنامه شاخص هستند.

وی از جمله برنامه‌ها در طی این ایام به دیدار با خانواده شهدا، رزمندگان و بسیجیان، افتتاح خانه محروم، برنامه‌های آبروی محله، برگزاری مسابقات علمی، هنری و ورزشی، اردوهای راهیان پیشروفت، نشست‌های بصیرتی، گشت‌های رضویون، اکران فیلم و مستند، تجلیل از نخبگان ورزشی و علمی و مربیان جهادی، رونمایی از پویانمایی شهید برسنجی (شهید مدافع حرم سوادکوه)، برگزاری مراسم ندبه، تهیه مستند از بانوان اسوه و موفق بسیجی شهرستان، یادواره شهدای بسیج اقشار اشاره کرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳