تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۴۷۹۵۳۱
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: باوجود پیگیری‌های شورای تأمین استان تاکنون اقدامی برای رفع دو گره ترافیکی در این شهرستان انجام نشده است.
۴
plusresetminus
مسئولان برای رفع گره ترافیکی پل‌سفید و زیراب اقدام کنند
به گزارش بلاغ، عبدالله اکبری در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه، امنیت را یکی از ارکان اصلی جامعه و حکومت برشمرد و با اشاره به شعار هفته فراجا "شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار"، گفت: وظیفه ذاتی فراجا خدمتگزاری به مردم است.
 
وی به دو گره ترافیکی پل شهر پل‌سفید و میدان شهر زیراب اشاره کرد و با بیان اینکه در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها از هر دو طرف محور شاهد ترافیک هستیم، خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه پیگیری‌های شورای تأمین شهرستان و استان تا کنون کاری در این مورد انجام نشده و تمام فشار ترافیک به حوزه راهور و پلیس‌راه وارد می‌شود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به افزایش تعداد کشف کالای قاچاق در ۶ ماه امسال به نسبت مشابه سال گذشته، افزود: آمار تصادفات درون‌شهری امسال مشابه سال گذشته و با تعداد دو نفر بوده است و در حوزه برون‌شهری با سانحه اتوبوس در محور گدوک به نسبت سال گذشته شاهد افزایش تصادفات بوده‌ایم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه تعداد راه‌های فرار در محور گدوک کم است، بر لزوم افزایش این تعداد تأکید کرد و افزود: دررابطه‌با سانحه اتوبوس محور گدوک، به‌خاطر نقص فنی اتوبوس و عدم رعایت مسافران که در مسیر راه فرار توقف کرده بودند، آن واقعه رخ داد، البته لازم به ذکر است که راه فرار نیز استاندارد نبوده و ممکن بود که اتوبوس کاملاً به دره سقوط کند که نیازمند اصلاح است.
 
اکبری با بیان اینکه استان مازندران یکی از استان‌های امن و سفید در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: همچنین سوادکوه نیز تنها با یک درصد جرائم استان، جزو شهرستان‌های سفید استان است؛ شهرستانی که در طی سال جرائم خشن در آن رخ نداده و این امر بیانگر تلاش مسئولان، مجموعه انتظامی، سپاه و بسیج و همراهی مردم بوده و یک برند و افتخاری برای ماست که امنیت پایدار سوادکوه را نگین مازندران کرده است.
 
این مسئول با اشاره به کاهش جرائم در سطح شهرستان از نصب بیش از ۳۰ دوربین پایش تصویری در ۲۰ نقطه شهرستان خبر داد و افزود: همچنین برای ۱۵ نقطه تعداد ۳۰ دوربین جانمایی شده است که تا پایان سال تمامی آنها نصب خواهند شد.
 
وی با اشاره به نصب یا جانمایی تعداد ۵۶ دوربین پایش تصویری در مناطق شهری و ۱۷۰ چشمه در مناطق روستایی، شهرستان سوادکوه را یکی از شهرستان‌های برتر در این عرصه برشمرد و افزود: در طی سه سال اخیر تعداد دوربین پایش تصویری روستاها از پنج درصد به بالای ۳۰ درصد رسیده است.
 
اکبری با اشاره به جذب و استخدام ۴۰ نفر در فراجا شهرستان سوادکوه، افزود: در سال ۹۹ تعداد یک نفر پلیس افتخاری در شهرستان داشته‌ایم و اکنون این تعداد به ۲۵ نفر افزایش پیدا کرده و این مجموعه یکی از اولویت‌های ما برای جذب نیرو است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
برنتی
جناب سرهنگ عزیز بیشترین ترافیک در شهر زیرآب میدان آن هست که باعث ترافیک سنگین میگردد این شهر و شهر پل سفید بخاطر نداشتن کمربندی و جاده بین المللی نیاز به یک باز نگری دارد که کارشناسان فن باید با یک طرح ایده ال در شان مردم خوب این دو شهر باشد انشاالله اجرا گردد.
جناب آقای استاندار محترم سوادکوه هم جزء مازندران هست لطفا" با نگاه مثبت.
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳