تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۷۵۶۲۹
مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به معرفی یک هزار و ۵۳۰ طرح شیلاتی به بانک های عامل، گفت: برای این مهم ۱۹۵ میلیارد تومان تسهیلات قرار داده شد.
۰
plusresetminus
معرفی یک هزار و ۵۳۰ طرح شیلاتی به بانک‌های عامل مازندران
به گزارش بلاغ، قاسم کریم‌زاده در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه با اشاره به پنج ظرفیت  استان مازندران در حوزه شیلات، پتانسیل شهرستان سوادکوه را در حوزه آبزی‌پروری عنوان کرد و میزان آبزی‌پروری کل استان را ۳ هزار و ۸۰۰ واحد برشمرد و افزود: سوادکوه نیز دارای ۲۲واحد آبزی‌پروری است که ۹۰درصد آن ماهیان سردآبی است.

وی میزان تولید آبزی‌پروری استان را ۹۵ هزار تن و برای سوادکوه را ۵۵۰ تن بیان کرد و گفت: از این میزان ۴۰ تن ماهیان گرم آبی و ۵۱۰ تن سردآبی است.

مدیرکل شیلات مازندران در رابطه با خرید نهاده‌های شیلاتی از ثبت یک هزار و ۵۱۶ نفر در سامانه خبر داد و با بیان اینکه ۷۸ میلیارد تومان در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفت، به رتبه اول شیلات مازندران در بین ۳۱ استان کشور اشاره کرد و افزود: در شهرستان سوادکوه ۱۰۰ درصد امر محقق شد.

این مسئول با اشاره به معرفی یک هزار و ۵۳۰ طرح شیلاتی به بانک‌های عامل، تصریح کرد: برای این مهم ۱۹۵ میلیارد تومان تسهیلات قرار داده شد.

کریم‌زاده در پایان میزان تحقق برنامه اشتغال شیلات سوادکوه را برای امسال ۱۰۰ درصد و برای استان را ۱۲۱ درصد برشمرد و اظهار کرد: از یک هزار ۲۴۴ تعهد اشتغال شیلات استان، تعداد یک هزار و ۵۰۲ نفر در رصد اشتغال استان ثبت‌نام کردند.

مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات استان، از حضور سرمایه‌گذاران استقبال کرد و افزود: در سطح استان ۱۱۵ هزار تن تولید با ارزش اقتصادی ۹هزار میلیارد تومان و ۱۲ هزار شغل مستقیم و ۴۰ هزار شغل غیرمستقیم وجود دارد که با تحقق این ۴۲ فرصت به میزان تولید ۴۵ هزار تن دیگر و به میزان اشتغال یک هزار و ۷۰۰ شغل اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱