رئیس هلال احمر سوادکوه عنوان کرد:

بکارگیری ۴۸۲ تیم امدادی در خدمت‌رسانی به مردم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۷۵۵۷۲
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: همکاران ما در قالب ۴۸۲ تیم امدادی به ۶۶۶ نفر مراجعه‌کنندگان حضوری به پایگاه‌ها خدمات ارائه کردند.
۰
plusresetminus
بکارگیری ۴۸۲ تیم امدادی در خدمت‌رسانی به مردم
به گزارش بلاغ، وحید متانی در گفتگو با خبرنگار ما فعالیت‌های ۵ ماه امسال اشاره و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با دارا بودن کوه، جنگل و عبور جاده ترانزیتی از این شهرستان و گردنه پر پیچ و خم گدوک با ۵ پایگاه امدادی شامل؛ پایگاه امداد و نجات گدوک، دوگل، ارفع‌ده، جوارم، لله‌بند در خدمت شهروندان و مسافران است. 

وی خاطرنشان کرد: نجات‌گران جمعیت با به‌کارگیری ۴ دستگاه آمبولانس کمک‌دار و ۳ خودروی ست‌نجات و همچنین آمادگی کامل تیم‌های امداد و نجات جاده، کوهستان ،سیلاب در پنج ماهه امسال به ۸۹۹ نفر در قالب ۴۵۲ مورد حادثه امدادرسانی کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه گفت: همکاران ما در قالب ۴۸۲ تیم امدادی به ۶۶۶ نفر مراجعه‌کنندگان حضوری به پایگاه‌ها، خدمات ارائه کردند و ۳۶ نفر از حادثه‌دیدگان را جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل و ۵۷۵ نفر را در محل حادثه به‌صورت سرپایی درمان کردند.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای امسال لغایت ۱۵ مرداد ماه  به ۷۲ مورد حوادث جاده‌ای، ۱۰ مورد حوادث کوهستانی، ۶ مورد حوادث شهری، یک مورد طوفان، یک مورد برف و کولاک و دو مورد حادثه صنعتی و کارگاهی در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شد و حادثه‌دیدگان خدمات لازم را دریافت کردند.

متانی افزود: در همین مدت به ۷ نفر از هموطنان به علل مختلف اسکان داده شد و ۴ نفر از هموطنان ما بر اثر  حوادث مختلف در دم جان باختند که پس از جای‌گذاری در کاور، جسد تحویل مقامات مربوط شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان سوادکوه با دارا بودن اماکن نمونه گردشگری، ابنیه‌های تاریخی، چشم‌انداز‌های طبیعی در ایام تعطیل پذیرای حجم انبوهی از گردشگران، توریست، طبیعت‌گرد است که در حوادث مختلف خدمات مطلوب و لازم به آنان ارائه شد. 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه در پایان گفت: هموطنان و همشهریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ملی ۱۱۲ (ندای امداد) و شماره تماس ۰۱۱۴۲۴۵۰۱۳۲ جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱