تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۷۴۲۴۱
فرماندار مرکز مازندران گفت: پیام با برکت عاشورا همان پیام آزادگی، ظلم‌ستیزی و عدالتخواهی است.
۰
plusresetminus
پیام عاشورا ظلم‌ستیزی و عدالتخواهی است
محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری در گفتگو با بلاغ با اعلام اینکه محرم، ماه جهاد و حماسه و یادآور بزرگترین حماسه و دلخراشترین مصیبت تاریخ بشریت است، اظهار کرد: نهضت حسینی مظهر زیست عزتمندانه، سعادتمندانه و حیات طیبه است.

وی با اعلام اینکه برای حسینی شدن و حسینی ماندن باید آنچه که محبوب امام حسین(ع) را بشناسیم و به آن عمل کنیم، تصریح کرد: ماه محرم تداعی کننده نهضت سرخ سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی(ع) است.

فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه رهبر معظم حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) فرمودند یکی از بزرگترین نعمتها، نعمت خاطره و یاد حسین‌بن‌علی(ع)، یعنی نعمت مجالس عزا، نعمت محرّم ونعمت عاشورا برای جامعه شیعی ماست گفت: ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نقش بسزایی در بازسازی و ترمیم فضای فرهنگی، دینی، اخلاقی و انسانی جامعه دارد.

نوبخت با اعلام اینکه پیام با برکت عاشورا همان پیام آزادگی، ظلم‌ستیزی و عدالتخواهی است. خاطرنشان کرد: کربلا، ام‌القرای بصیرت، کرامت و شهامت، نمایشگاه و جلوه‌گاه دائمی ایثار و شهادت طلبی و مامن شریانِ حیاتی اسلامِ ناب است.

وی افزود: در مواجهه با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باید گوش به فرمان رهنمودهای رهبری باشیم، هم در بحث دفاع قوی باشیم و هم با استفاده از ابزارها از جمله رسانه در بحث تهاجم در میدان جنگ قوی ورود کنیم.

فرماندار مرکز مازندران به نقش زنان در عاشورا با رویکرد صبر و ایثار اشاره کرد و گفت: بی تردید یکی از گروه های نقش آفرین در نهضت عاشورا، زنان بودند و زنان در واقعه کربلا نقش انکارناپذیری داشتند.

این مسئول با تاکید به اینکه ملت ما از امام حسین (ع) فریاد مبارزه با ظلم را آموخت بیان کرد: ملت ایران از حسین(ع) یاد گرفته زیر بار ذلت نرود.

نوبخت با اعلام اینکه دشمن به دنبال این است که ما را از سر سفره حسین (ع) بلند کند، تصریح کرد: امام  حسین (ع) برای نجات از جهالت و گمراهی و نجات بشریت قیام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳