موسوی در بازدید از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران مطرح کرد؛

آغاز به‌کار دو شهرک‌ صنفی غيردولتی برای نخستين بار در مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۰۷۱۶۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه برای نخستين بار نيز دو شهرک صنفی غيردولتی در مازندران، راه‌اندازی شد؛ گفت: این شهرک‌ها شامل شهرک صنفی غیردولتی برنج و شهرک صنفی غیردولتی بنکداران است که در آمل مستقر است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف سيد مصطفي موسوي در بازديد از خبرگزاري صداوسيمای استان مازندران که به‌مناسبت روز خبرنگار و 21 مرداد روز حمايت از صنايع كوچك انجام شد، گفت: با ايجاد 3 شهرک جديد در سال جاری، با يک هزار و 53 هکتار مساحت در استان، تعداد شهرک‌های صنعتی مازندران به 42 واحد رسيد.

وی با بیان اینکه برای نخستين بار نيز دو شهرک صنفی غيردولتی در مازندران، راه‌اندازی شد؛ افزود: این شهرک‌ها شامل شهرک صنفی غیردولتی برنج و شهرک صنفی غیردولتی بنکداران است که در آمل مستقر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه شهرک برنج با 410 عضو و شهرک بنکداران با 125 عضو در سال جاری ، آغاز به‌کار کردند؛ اظهار کرد: با توجه به اهمیت و کمبود زمین و شرایط اقلیمی استان مازندران، ایجاد و راه‌اندازی چنین شهرک‌هایی در استان، ضروری است.

موسوی در ادامه با اشاره به فعالیت 39 شهرک و ناحیه صنعتی با یک‌هزار و 923 هکتار در استان مازندران؛ خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و با ایجاد 3 شهرک جدید در سال جاری با یک هزار و 53 هکتار مساحت در استان، تعداد شهرک‌های صنعتی مازندران به 42 واحد رسید و مساحت این شهرک‌ها نیز 57 درصد افزایش یافت.

وی اضافه کردن اراضی بایر و غیرقابل کشت به شهرک‌ها و واحدهای صنعتی را از مزایای افزایش سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران عنوان و اضافه کرد: زمینه انتقال صنوف تولیدی به‌ویژه صنوف آلاینده از حاشیه شهرها به شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در پایان معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی را از برنامه‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران برشمرد و اذعان کرد: واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی کمتر توسعه‌یافته مستقر هستند تا 13 سال و واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی توسعه‌یافته مستقر هستند تا 7 سال از معافیت مالیاتی برخوردار هستند.


پایان پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳