کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسوی در بازدید از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران مطرح کرد؛

آغاز به‌کار دو شهرک‌ صنفی غيردولتی برای نخستين بار در مازندران

18 مرداد 1396 ساعت 14:26

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه برای نخستين بار نيز دو شهرک صنفی غيردولتی در مازندران، راه‌اندازی شد؛ گفت: این شهرک‌ها شامل شهرک صنفی غیردولتی برنج و شهرک صنفی غیردولتی بنکداران است که در آمل مستقر است.


به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف سيد مصطفي موسوي در بازديد از خبرگزاري صداوسيمای استان مازندران که به‌مناسبت روز خبرنگار و 21 مرداد روز حمايت از صنايع كوچك انجام شد، گفت: با ايجاد 3 شهرک جديد در سال جاری، با يک هزار و 53 هکتار مساحت در استان، تعداد شهرک‌های صنعتی مازندران به 42 واحد رسيد.

وی با بیان اینکه برای نخستين بار نيز دو شهرک صنفی غيردولتی در مازندران، راه‌اندازی شد؛ افزود: این شهرک‌ها شامل شهرک صنفی غیردولتی برنج و شهرک صنفی غیردولتی بنکداران است که در آمل مستقر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه شهرک برنج با 410 عضو و شهرک بنکداران با 125 عضو در سال جاری ، آغاز به‌کار کردند؛ اظهار کرد: با توجه به اهمیت و کمبود زمین و شرایط اقلیمی استان مازندران، ایجاد و راه‌اندازی چنین شهرک‌هایی در استان، ضروری است.

موسوی در ادامه با اشاره به فعالیت 39 شهرک و ناحیه صنعتی با یک‌هزار و 923 هکتار در استان مازندران؛ خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و با ایجاد 3 شهرک جدید در سال جاری با یک هزار و 53 هکتار مساحت در استان، تعداد شهرک‌های صنعتی مازندران به 42 واحد رسید و مساحت این شهرک‌ها نیز 57 درصد افزایش یافت.

وی اضافه کردن اراضی بایر و غیرقابل کشت به شهرک‌ها و واحدهای صنعتی را از مزایای افزایش سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران عنوان و اضافه کرد: زمینه انتقال صنوف تولیدی به‌ویژه صنوف آلاینده از حاشیه شهرها به شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در پایان معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی را از برنامه‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران برشمرد و اذعان کرد: واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی کمتر توسعه‌یافته مستقر هستند تا 13 سال و واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی توسعه‌یافته مستقر هستند تا 7 سال از معافیت مالیاتی برخوردار هستند.


پایان پیام/


کد مطلب: 307163

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/307163/آغاز-به-کار-دو-شهرک-صنفی-غيردولتی-نخستين-بار-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com