اختصاصی چندرسانه‌ای بلاغ؛

رای اولی‌های تصمیم‌ساز+فیلم

تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۸۴۶۸۰
نسلی که این روزها به ۱۸ سالگی عمر خود رسیده‌اند، برای اولین بار پای صندوق‌های رای می‌روند تا در انتخاب بزرگ خود شرکت کنند، نسلی که رای خود را رویش‌های جدیدی میدانند که دشمنان این آب و خاک را مایوس خواهد کرد.
۱
plusresetminus
رای اولی‌های تصمیم‌ساز+فیلم
به گزارش بلاغ، انتخابات صحنه‌ای است که فرصت سنجش اراده و انتخاب را به فرد می‌دهد، انتخابی که به دلیل دخیل بودن در سرنوشت جامعه، ارتقاء عزت و اعتماد به نفس فرد را فراهم می کند. البته این احساس خوشایند همیشه در افرادی که برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند و رای اولی هستند، چند برابر است.

بدون تردید انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد اصلح در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار ایران عزیز تأثیرگذار خواهد بود.

دشمنان کشور به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند که البته با هوشیاری و حضور حداکثری مردم عزیز در پای صندوق رأی، امید دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد شد.

حضور رأی اولی‌ها نقش پُررنگی در این عرصه ایفا می‌کند چرا که حق انتخاب به نسل جوان ما سبب ایجاد حس مسئولیت و مفید بودن آنان خواهد شد که این خود باعث تلاش بیشتر آنان برای ساخت ایرانی با عظمت و پرقدرت‌تر می‌شود.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳