تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۰۷۵
رئيس پليس پيشگيری مازندران با اشاره به تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در خدمت‌رسانی بهتر به مردم یاری کنند.
۰
plusresetminus
توصیه‌ به مردم برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال
سیدمحسن جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان با نزدیک شدن به چهارشنبه پایانی سال مانند سال‌های گذشته برای اجرای ماموریت و تامین آسایش شهروندان آماده بوده و طرح‌های پیشگیرانه را  اجرا می کند.

وی با اعلام اینکه برخورد با توزیع‌کنندگان مواد محترقه به صورت ویژه در دستور کار کوپ‌های سطح استان قرار گرفته است گفت: ماموران انتظامی در عملیات‌های متعدد موفق به کشف ۷۰ هزار و ۴۲۸ عدد مواد محترقه شدند.

جعفری با اشاره به اینكه در این رابطه ۲۲ متهم دستگیر شده ادامه داد: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش و ... مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

وی با هشدار به كسانی كه بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه زمینه بی‌نظمی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان را فراهم سازند، افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضایی برخورد قاطعانه‌ای با اینگونه افراد صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با تاکید بر اینکه  پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی تواند در ماموریت‌های خود  موفق باشد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت‌رسانی بهتر به مردم یاری دهند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳