کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس پليس پيشگيری مازندران خبر داد:

توصیه‌ به مردم برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال

21 اسفند 1402 ساعت 15:28

رئيس پليس پيشگيری مازندران با اشاره به تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در خدمت‌رسانی بهتر به مردم یاری کنند.


سیدمحسن جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان با نزدیک شدن به چهارشنبه پایانی سال مانند سال‌های گذشته برای اجرای ماموریت و تامین آسایش شهروندان آماده بوده و طرح‌های پیشگیرانه را  اجرا می کند.

وی با اعلام اینکه برخورد با توزیع‌کنندگان مواد محترقه به صورت ویژه در دستور کار کوپ‌های سطح استان قرار گرفته است گفت: ماموران انتظامی در عملیات‌های متعدد موفق به کشف ۷۰ هزار و ۴۲۸ عدد مواد محترقه شدند.

جعفری با اشاره به اینكه در این رابطه ۲۲ متهم دستگیر شده ادامه داد: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش و ... مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

وی با هشدار به كسانی كه بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه زمینه بی‌نظمی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان را فراهم سازند، افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضایی برخورد قاطعانه‌ای با اینگونه افراد صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با تاکید بر اینکه  پلیس بدون مشارکت و همیاری مردم نمی تواند در ماموریت‌های خود  موفق باشد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت‌رسانی بهتر به مردم یاری دهند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 485075

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/485075/توصیه-مردم-پیشگیری-حوادث-چهارشنبه-آخر-سال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com