موشک‌باران مواضع دشمن خفت آمریکا را به نمایش گذاشت؛

ضربات مرگبار برای ناقضان امنیت

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۸۳۸۲۱
امنیت به عنوان عمق راهبردی و برجسته‌ترین مولفه منافع ملی دارای بالاترین ارزش حیاتی است و با ناقضان آن باید شدیدترین برخورد صورت پذیرد و بسیاری از مردم با حمایت قاطع خود از سپاه پاسداران در حمله موشکی به گروهک‌ها، خواستار تداوم عملیات تا انهدام کامل تروریست‌ها شدند.
۱
plusresetminus
ضربات مرگبار برای ناقضان امنیت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، وقتی دشمنان ملت بزرگ ایران از رویارویی با انقلاب اسلامی مستأصل شدند و همه توطئه های رنگارنگ خود علیه جمهوری اسلامی ایران با صدها میلیارد دلار بی اثر یافتند، با پول و تزویر و شستشوی مغزی، عده‌ای را فریفته و مزدور خود در اجرای طرح‌های تروریستی علیه مردم ایران کردند که تاکنون گروهک‌های ریز و درشت فراوانی با گرایشات و برجسته سازیهای عوام فریبانه را بوجود آورده‌اند، که هر یک شان با دریافت ارقام نجومی از آمریکایی‌ها، توسط سرویس‌های امنیتی این کشور و رژیم اشغالگر قدس، انگلیس و...، سازماندهی شده و با آموزش‌های متوالی سعی دارند به امنیت ملت ایران از طریق اقدامات تروریستی ضربه بزنند و حس ناامنی را در میان مردم مان ترویج و گسترش دهند.
 
مگس را چه رسد به جولانگاه سیمرغ
حکایت قدرت شیطان بزرگ آمریکا و اذنابش در مقابل سیل توفنده و بنیان کن ملت نستوه ایران، همانند آن مگسی است که از سر بی عقلی و هوس بلندپروازی، قصد پرواز در جولانگاه سیمرغ را داشت. طبیعی است که در این پیکار، مگس فقط زحمتی را برای سیمرغ بوجود آورد ولی آبرو و حیثیت و حتی موجودیت خود را به نابودی می‌کشاند.

آمریکا ظرف چهل و پنج سال اخیر همواره در تمام میادین رزم، شاهد شکست مفتضحانه خود در مقابل اراده و مقاومت ایرانیان بوده و به اعتراف همه صاحب نظران، ابهت پوشالی آمریکا، که طی چند دهه اخیر سعی دارد خود را ارباب جهان معرفی کند، در مصاف با ملت ایران به طرز وحشتناکی از بین رفت و موشکباران پایگاه عین الاسد اوج ذبونی و خفت آمریکا را به نمایش گذارد که راه هموار شده مبارزه با ببر کاغذی (آمریکا)، را امروز همه مبارزان راه عدالت و معنویت در جهان به تأسی از ملت شایسته ایران می‌پیمایند که آمادگی پرنشاط مجاهدان یمنی برای جنگ با آمریکا و صهیونیست‌ها، گشاینده جهان جدیدی با بازیگران ظلم و فسادستیز است که نقطه عطفی را در موضوع آخرالزمانی و ظهور منجی عالم بشریت بوجود آورده است.

هزینه برای میزبانان تروریزم
امروز بر کسی از کشورهای میزبان تروریست‌های ایرانی پوشیده نیست که این گروه‌ها، چه جنایاتی را با صدور اطلاعیه عملیات‌های تروریستی خود اعتراف به شهادت دهها نفر کرده‌اند.

مقامات ایرانی بارها به دولت عراق و پاکستان مراتب جنایات این گروهک‌ها و لزوم برخورد قاطع با پایگاه‌های این گروهک‌ها را به اطلاع دولت‌های میزبان تروریست‌ها رسانده و در آخرین مراحل نیز با تعیین ضرب العجل، خواستار دستگیری این عوامل آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شد.

اما دریغ از برخورد موثر این دولت‌ها با تروریست‌ها و پایگاه‌های آنها؛ چراکه آمریکا با تمام ظرفیت از این گروهک‌ها حمایت می‌کند و مانع برخورد دو دولت عراق و پاکستان با تروریست‌ها می‌شود، ضمن آنکه نباید فراموش کرد که جریان نفوذ آمریکایی‌ها تا سطح دولت‌های این دو کشور نیز توانست مقاومت منفی در برخورد با تروریست‌ها را بوجود آورد.

حیرت از موضع حمایتی از تروریست‌ها
پس از ده‌ها بار تذکر جمهوری اسلامی ایران به عراق و پاکستان، که این روزها اظهارات سردار دلها در شش سال پیش به پاکستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، جمهوری اسلامی سرانجام پس از ناامیدی نسبت به اقدام عملی دو دولت، خود در عملیات موشکی پایگاه‌های گروهک‌های تروریستی را که صدها عملیات برای انفجارهای کور در ایران را در دست اجراء داشتند، با موشک‌های نقطه زن خود مورد هدف قرار داد و دو کشور عراق و پاکستان با اعلام موضع خود علیه کشورمان، از ماهیت حقیقی خود و اظهارات منافقانه قبلی خود پرده برداشتند و رسوایی خود را بصدا در آوردند.

امنیت ملی، خط قرمز دولت‌ها
کشورمان همانند دیگر کشورها، برای امنیت ملی هموطنان خود فوق العاده اهمیت قائل است. توقع مردم از دولت، پاسخ پشیمان کننده به ناقضان امنیت ملی و تعقیب و انهدام تروریست‌ها در هر نقطه از هر کشوریست.

بسیاری از مردم با حمایت قاطع خود از سپاه پاسداران در حمله موشکی به گروهک‌ها، خواستار تداوم عملیات تا انهدام کامل تروریست‌ها شدند.

کشورهای میزبان دیگر نمی‌توانند همچنان از ماسک نفاق و دورویی استفاده کنند. بقول مردم: «مرگ یک‌بار و شیون نیز یک‌بار »؛ باید آنچنان با پدیده تروریزم دولتی برخورد کرد که دیگر هیچ کشوری به خود اجازه حمایت از تروریست‌ها را ندهد تا چه رسد بطور آشکار با آنها پایگاه و اجازه فعالیت‌های تروریستی دهد و سالیانه به آنها بلحاظ مادی و تسلیحاتی کمک هم بکند!!.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
علیرضا احمدوند
خدا قوت برادران عزیزمان پرهرنقطه ازوطن عزیزمان ودرو فراوان به مهربان بابا رهبرم عزیز دلم که هروقت فتوایی فرمودن برادران عزیزمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عزیز با کوبنده‌تر ین ضربه دمار از روزگار خائنینی که بیرون از مرزها دولت های بدعهد رود پوستشان را کندن خسته نباشید ممنون ممنون فدای رهبرم وهمتون برادران گرامی
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷