بلاغ گزارش می‌دهد؛

آمریکا، مهد پرورش تروریست

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۸۳۸۱۲
چنگیز و هلاگو، همچنین فرعون، بسیار خوشحالند که رکورد قتل و سفاکی در تاریخ را اشغالگران صهیونیست از آنان ربوده و جام لعن و نفرین و جنایت علیه بشریت و سفاکی را از آن خود کردند و همه جنایتکاران تاریخ را پشت سر خود قرار داده‌اند.
۱
plusresetminus
آمریکا، مهد پرورش تروریست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»؛ اگر نسل کنونی در کتاب‌های تاریخی از جنایات ابرجنایتکارانی همچون: فرعون، شداد، چنگیز، هلاکو و...، داستان‌هایی را خواند و شنید، اما شنیدن و خواندن کی بود همانند دیدن؟!، امروز مصادیق قلدری، گردن کلفتی و زورگویی، آنهم نه در سر محله و شهر و کشور، که در سطح جهان را از سوی صهیونیستهای حاکم بر آمریکا و سرزمینهای اشغالی قدس بوضوح می‌بیند.

صهیونیسم، سگ هار آمریکا
امروزه آمریکای صهیونیست زده، آشکارا جنایت می‌کند، از فرزند نامشروع خود یعنی صهیونیست‌ها حمایت می‌کند تا آنها به نیابت از او، نسل‌کشی در غزه، لبنان، یمن، افغانستان و...، راه بیاندازند و این شیطان بزرگ، در کمال وقاحت از اقدامات چندش آور این جلادان حمایت می‌نماید و حتی حاضر نیست خواسته جامعه جهانی در آتش بس غزه را شورای امنیت تصویب کند و آن را بطور تبعیض آمیز وتو کرده و اجازه توقف نسل‌کشی را نمی‌دهد.

آمریکا، به عنوان ام الفساد تاریخ، محل پرورش افکار و اندیشه های تجاوزطلبانه و آموزش و تربیت تروریست برای برهم زدن اتحاد ملت‌ها و بروز کودتاها، از میان برداشتن نخبگان ضدفساد و تجاوز و دامن زدن اختلافات بین کشورها و راه اندازی جنگ بین آنها جهت حذف حکومتهای ضداستکباری، غارت کشورهای درگیر جنگ با فروش سلاح به طرفین درگیری و هزاران فساد دیگر بویژه در حوزه‌های فرهنگی و اخلاقی است.

از وجوه افتراق و تمایز شیطان بزرگ آمریکا با جلادان فتنه گر تاریخ در این است که آنها اهداف تجاوزکارانه و توسعه مدارانه خود را خود به اجراء می‌گذاردند، ولی شیطان بزرگ آمریکا با چهره منافقانه خود،  جنگ را بصورت نیابتی با محوریت اسرائیل غاصب، به دیگر کشورهای دیکتاتور زده محول می‌کند تا آنها با بهانه‌های مختلف، می‌شوند دریافت کننده کمک‌های تسلیحاتی در ازاء غارت منابع دو کشور مهاجم و مدافع توسط شیطان بزرگ آمریکای صهیونیستی.

براساس تحقیق و پژوهش صاحب نظران غربی، آمریکا بعداز جنگ جهانی دوم تاکنون، ۱۲۰ جنگ را در جهان بوجود آورد که نتیجه آن، کشته و آواره شدن‌چندصد میلیون‌ انسان، تخریب شهرها و منازل و زیرساخت‌ها، همچنین فروش نجومی سلاح‌ها و...، فریاد مظلومیت میلیونها قربانی این جنگ افروزیها.

اوکراین، نمونه این روزهای جنگ نیابتی آمریکاست که کشوری را ویرانه ساخته و غزه نیز شاهد دیگری از جنایات وصف ناپذیر آمریکای صهیونیست زده می‌باشد که در قبال هیچ اجماع جهانی در محکوم و متوقف سازی نسل‌کشی گوش شنوا ندارند و بی اعتناء به خواست جهانی، همچنان به اقدامات ضد بشری خود ادامه می‌دهد.

از مشکلات اساسی آمریکای صهیونیستی، نشناختن ملت‌ها و ویژگیهای آنان در صفت مشترکشان، که ظلم ستیزی و عدالت‌جویی است.

ملت‌ها در درون خود، از انرژی غیرقابل توصیفی در فطرت طلبی و مبارزه با فساد برخوردارند که هیچگاه از سوی قدرت‌های تجاوزگر و زیادتخواه جدی گرفته نشد و همواره هزینه این غفلت و نادیده انگاری را نیز این قدرت‌های شیطانی پرداخت کرده‌اند.

آمریکا، به عنوان مستکبرترین مستکبران تاریخ، بی عقلترین سرکش تاریخ نیز هست و براساس منطق قلدری عمل می‌کند. این قدرت شیطانی علیرغم مشاهده ۸سال مقاومت مظلومانه و مقتدرانه مردم یمن در مقابل ائتلاف ضدیمن بسرکردگی آمریکا با محوری سعودیها، بازهم ندای عقل و منطق را نشنیده گرفت و با این ملت دلاور، جنگی را آغاز کرد که پیشاپیش بازنده آن مشخص است.

یمنی‌های مقتدر، چیزی ندارند که از دستش بدهند، و با انگیزه اعتقادی با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ خواهند جنگید و درسی به این مستکبرترین مستکبران خواهند داد که در تاریخ بماند و درسی عبرت‌آموز باشد برای عبرت آموزان.

محمد فاطمی

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷