تحریم انتخابات از سوی هر که باشد مردود و مغضوب است؛

حق ندارید به ملت ایران اهانت کنید

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۸۳۶۰۸
اینکه چند نفر حتی با لباس روحانیت دور هم جمع شوند و از انتخابات بگویند، حق ندارند به ملت ایران اهانت کنند و اظهار بدارند که مردم کشور را نمی‌توانند به انتخابات دعوت کنند؛ چراکه ملت ایران نیاز به دعوت و یا قهر آنها ندارند.
۱
plusresetminus
حق ندارید به ملت ایران اهانت کنید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ انتخابات، که جلوه مردمی انقلاب اسلامی و مردم‌محوری نظام اسلامی است، آنقدر در درون جمهوری اسلامی پراهمیت است که معاندان و دشمنان با آگاهی به اهمیت آن، تمام سعی خود را می‌کنند تا به هر نحو ممکن بتوانند در اراده ملت ایران خلل وارد نمایند تا شاید با ضعف حضور مردم، اقتدار مردمی نظام اسلامی را زیر سوال ببرند و از اعتبار جهانی جمهوری اسلامی ایران بکاهند.

بدین جهت، هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، حجم فعالیت تخریبی معاندان در ایجاد تردید میان مردم برای حضور حماسی‌شان در پای صندوق‌های رأی بیشتر می‌شود.

چندی قبل به بهانه انتخابات، دو گروه روحانی مدعی اصلاحات، مجمع محققین و مجمع روحانیون مبارز، که از منشعبین جامعه روحانیت مبارز و معروف به روحانیون چپ و طرفدار غرب و لیبرالیسم و سرمایه‌داری می‌باشند، دور هم جمع شدند و علی‌رغم شرائط جهانی انقلاب اسلامی و فتنه‌افروزی‌های صهیونیست‌ها و آمریکا، ساز ناکوک با مردم کشورشان را بصدا در آوردند که: زمینه‌های مشارکت و انتخابات سالم و رقابتی اساساً فراهم نیست.

از این جماعت هنگامی که خود در تمام دوران چهل سال بر اریکه قدرت تکیه زده بودند و همواره نیز در نقش اپوزیسیون ظاهر می‌شدند و هیچ‌گاه نیز مسئولیت بر کرسی قدرت بودن را بعهده نمی‌گرفته و از نظام اسلامی انتقاد می‌کردند و حتی در مسائل ماهوی انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های انقلاب، حرف و حدیث بوجود می‌آوردند، مکرر سعی کردند تا با استفاده از عضویت نوه امام خمینی(ره) در این گروه، نظرات و مواضع اساسی بنیانگذار انقلاب اسلامی را تحریف کنند تا بتوانند مراتب پیوند خود به غرب را بجای ارزش‌های اسلام و انقلاب قرار دهند.

گفتند که حضرت امام(ره) در اواخر عمر شریف‌‌شان در ارتباط با آمریکا تغییر موضع داد و این تغییر موضع را حتی به گروهک نهضت آزادی نیز تسری دادند و از آنجا که نوه امام(ره)، که خود مسئول دفتر تنظیم و نشر آن امام بزرگوار را بعهده دارد و هیچ موضعی در قبال این انحرافات نگرفت، این گروه به خود اجازه می‌دهد تا همچنان در جهت مخالف مواضع حضرت امام راحل حرکت کنند و همچنان از امام دم بزنند و آن نائره روزگار را به نفع خود مصادره کنند.

این جماعت در دورهمی خود افاضه فرمودند که: چگونه می توان در باره انتخابات سخن گفت و چگونه به جامعه گفته شود که وضعیت کشور درباره انتخابات چگونه است. بی شک امروز زمینه‌های رقابت وجود ندارد، به دلیل اینکه برای افرادی زمینه ثبت‌نام فراهم نشده است و کسانی که به صورت نادر ثبت‌نام کرده‌اند رد صلاحیت شده‌اند.

این اظهارات در شرائطی بیان می‌شود که اکثر قریب به اتفاق نامزدهای جریان اصلاح‌طلب از مراحل احراز صلاحیت عبور کرده‌اند. از سوی دیگر، مگر حتماً همه ثبت‌نام شده‌ها باید تائید صلاحیت شوند حتی آنانی که ضوابط و شرائط قانونی را فاقد هستند؟. این انتظار نهایت استبداد و دیکتاتوری است که بخواهند قانون را تابع خواسته‌های جناحی خود کنند تا از قانون تبعیت نکنند که این، در هیچ جای دنیا قابل قبول نیست به‌خصوص در غرب قبله‌گاه حضرات.

امروز همچون همیشه، تاباندن نور امید و ترسیم افق درخشان مقاومت و استقامت مردم در پای اصول و ارزش‌های انقلاب به رهبری امامین انقلاب، وظیفه اسلامی و ملی همه دلسوزان و کنش‌گران اجتماعی است و انتخابات، از مظاهر اصلی مرم‌سالاری دینی و عامل اقتدار نظام اسلامی است و هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، به همان نسبت امید دشمنان به اجرای توطئه‌های‌شان کمتر خواهد شد و هر آنکه در خلاف این جهت حرکت کند و سخنی به زبان براند، در مسیر دشمنان این ملت گام برداشته و خواه ناخواه، عامل دشمن تلقی می‌شود.

مردم کشورمان نیز سال‌هاست از افرادی امثال محمد خاتمی و موسوی‌خوئینی‌ها و همه آنانی که در راستای اهداف دشمنان این سرزمین عمل می‌کنند، عبور کرده و تحریم انتخابات از سوی هر که باشد، بشدت مردود و مغضوب این ملت سرافراز است.

محمد فاطمی

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴