تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۸۱۹۲۰
در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مازندران ضمن تجلیل از تیم‌های برتر تاکید شد که در کنار تولید محتوای فاخر مبتنی بر پژوهش نیازمند رویداد توزیع محتوا در فضای مجازی هستیم.
۲
plusresetminus
تجلیل از برترین‌های پنجمین رویداد تولید محتوا بسیج مازندران
به گزارش بلاغ، اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مازندران جمعه‌شب با حضور سردار احمد برسلانی جانشین سپاه کربلا، قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، کیوان صفی‌پور مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران، کمال علیپور نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اسماعیل اعزی مديرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مفید اسماعیلی عضو شورای شهر قائم‌شهر، محمدباقر قزلباش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم‌شهر، جمعی از مسئولان، داوران و شرکت‌کنندگان رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این مراسم با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: باید سازوکار و پشتیبانی از کسب و کار در فضای مجازی را فراهم کنیم.

قاسم عزیززاده‌گرجی برگزاری اینگونه رویدادها را بستری مناسب برای کشف استعدادها فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها دانست و افزود: باید نسبت به تولید محتوای فاخر در فضای مجازی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه در کنار تولید محتوا نیازمند رویداد توزیع محتوا در فضای مجازی هستیم، ادامه داد: محتوای وزین باید در زمان خودش توزیع شود تا اثرگذاری خوبی داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: اگر بنا باشد تولید محتوای فاخر و توزیع مناسب داشته باشیم حتما باید مبتنی بر پژوهش باشد و از قبل روی آن کار شود.

عزیززاده‌گرجی با اشاره به اینکه امروز غرب و استکبار جهانی برای خبرهای دروغ‌شان دنبال پژوهش هستند تا در افکار عموم مردم اثرگذار باشند، خاطرنشان کرد: فضای مجازی باید جدی گرفته شود چرا که دشمن بیکار ننشسته و برای جوانان ما برنامه‌ریزی می‌کند.
 

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران نیز در این مراسم گفت: پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در استان برگزار شد که پس از سه روز فعالیت فشرده، نفرات برتر هر بخش توسط داوران انتخاب شدند.

کیوان صفی‌پور با اشاره به اینکه ۱۳۲ شرکت کننده در قالب ۳۹ تیم در این رویداد در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه با هم به رقابت پرداختند، اظهار کرد: در اختتامیه این روریداد در هر سه بخش نفرات اول تا سوم انتخاب و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
 

وی با اعلام اینکه برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است افزود: نفرات برتر هر بخش به رویدادی که بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

مديرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران نیز در این مراسم از آمادگی برای حمایت از برترین‌های رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برای ورود به کسب و کار با هدف رونق اقتصادی استان خبر داد.

اسماعیل اعزی تصریح کرد: با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و بانک‌های عامل استان، ۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای ۱۸ فقره از شرکت‌های توانمند در حوزه فناوری اطلاعات در کمیته استانی مصوب و به پست بانک ابلاغ شد.
 

وی خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای سیاست‌های خود، به منظور کمک به تسهیل اجرای برنامه‌ها و همچنین تسریع انجام پروژه‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سامانه جامع «توان‌آفرین» را راه‌اندازی کرده است.

مديرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: اعطای تسهیلات کم‌بهره، تسهیل و تسریع در فرایند اعطا تسهیلات، آسان‌سازی وثایق مورد نیاز و همکاری با سایر دستگاه‌های فعال از اهداف راه‌اندازی سامانه جامع «توان‌آفرین» است.

در پایان این مراسم از تیم‌های برتر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مازندران تجلیل شد.


*معرفی تیم‌های برتر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مازندران

بخش پویانمایی:
تیم اول: گروه هشت از ساری
تیم دوم: گروه جام سوخته از  تنکابن
تیم سوم: گروه خادم رقیه(س) از رامسر
شایسته تقدیر: گروه دانشگر از استان قم

بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه:
تیم اول: گروه صاحب از قائمشهر
تیم دوم: گروه ۳۶۰ از نوشهر
تیم سوم: گروه الماس از فریدونکنار
شایسته تقدیر: گروه هنرستان کیمیا از تنکابن

بخش نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه:
تیم اول: گروه شهید علمدار از ساری
تیم دوم: گروه شهید قبادی‌نیا از آمل
تیم سوم: گروه دوازده به بعد از نوشهر
شایسته تقدیر: دریاسالاران از نوشهر

تقدیر از جوان‌ترین شرکت‌کننده: حسین عشریه از قائمشهر(گروه ارتش پرشین)

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷