تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۶۴۸۰۲
با مشاهده مدیریت پشت صحنه صهیونیست‌های خون آشام و شیاطین دیگر در فتنه اخیر، نوجوانان فریب خورده، با اعلام انزجار از جریان کثیف مزدوری، مراتب وفاداری خود به انقلاب اسلامی بویژه سید و سالار شهیدان را اعلام کردند.
۰
plusresetminus
برائت و اعلام انزجار نوجوانان از مزدوران بیگانه/پشت صحنه صهیونیست‌های خون‌آشام در فتنه اخیر
به گزارش بلاغ؛ از آنجا که انقلاب اسلامی مراحل تکامل و تعالی ملت بزرگ ایران و جهان را فراهم آورده، فتنه‌گران در جریان آشوب اخیر، گام دیگری برای تنویر افکار نسل نوجوان و جوان از ماهیت معاندان را برداشت و موجب شد تا بسیاری از نوجوانان فاقد تجربه، به ماهیت وابسته و پیچیده جریان کثیف مزدوری پی ببرند و مراتب انزجار خود از آشوبگران را اعلام کنند.

اعتراض چرا وحشیانه؟!
میثم، نوجوانی که در اغتشاش‌های اخیر حضور داشت، به استفاده از احساسات پر شور و انرژی فراوان نوجوانان از سوی معاندان اشاره می‌کند و می‌گوید: نوجوان اطلاعات چندانی از پشت پرده جریان‌های برانداز ضدانقلاب ندارد و از آنجا که دائم با شبکه‌های اجتماعی در فضای اینترنت ارتباط دارد، تحت تاثیر اراده گردانندگان این فضا مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد، لذا بخش اعظم فشار روانی روی نوجوانان است که ماموریت ضدانقلاب متوجه آنها می‌شود.

وی وظیفه مسئولان در روشنگری و آشناسازی نوجوانان با پیچیدگی‌های سناریوهای معاندان را بسیار مهم دانست و گفت: کوچک‌ترین غفلت در این زمینه، موجب از دست رفتن بخش مهمی از سرمایه گرانقدر کشور می‌شود که در آشوب این روزها شاهد آن بوده‌ایم.

از امیرحسین، که او نیز در فتنه اخیر فعال بود، گفت: من و بچه‌هایی در سنین ما، اطلاعات چندانی از فرصت‌طلبی جریان‌های ضدانقلاب نداریم و تاکنون نیز هیچ کسی با ما پیرامون این جریان‌ها صحبت نکرد. آنها در شبکه‌های اجتماعی فعالیت زیادی دارند و از آنجا که نسل ما نیز در این فضا زیاد حضور دارد، شکار این جریان‌ها می‌شود و ما ناخواسته در مسیر حرکت آنها قرار می‌گیریم.

از او راجع به نامش سئوال می‌کنم که تا چه حدی ارادت به امام حسین(ع) دارد. او می‌گوید: واقعاً امیر خود را امام حسین می‌دانم و هیچ وقت فکر این مسئله را به خود راه نمی‌دهیم که خدای ناکرده حتی برای لحظه‌ای مسیری غیر از مسیر امام حسین(ع) را بپیمایم. من خود را غلام سیدالشهداء و خاندان پیامبر(ص) می‌دانم و امیدوارم در این مسیر به شهادت برسم.

این نوجوان، که بشدت ناراحت و نگران به نظر می‌رسید، اظهار می‌دارد: ناپختگی و کم‌اطلاعی ما باعث شد تا در خدمت اهداف بیگانگان و مزدوران آنها قرار بگیریم و امیدوارم خداوند ما را ببخشد تا از این پس فریب نیرنگ‌های دشمنان را نخوریم.

مسئولان کم‌کاری‌ها را جبران کنند
رسول، جوانی که ناخواسته در مسیر ضدانقلاب قرار گرفته بود، اظهار می‌دارد: معاندان از مشکلات اقتصادی جامعه برای شکار جوانان و نوجوانان استفاده می‌کنند و اقدام‌های خود را در جهت بهبود شرائط توجیه می‌کنند. اغلب جوانانی مشابه ما، فاقد آگاهی و بصیرتیم و تحت تاثیر شعارهای آنها قرار می‌گیریم. آنچه که ضدانقلاب را در اهداف شومشان موفق می‌کند، نابسامانی‌های اقتصادی و فرهنگی است.

او شکاف‌های اقتصادی را عامل رسوخ ضدانقلاب در میان جوانان و نوجوانان می‌داند و اظهار می‌دارد: وقتی فکر می‌کنم که چرا ما جذب جریان‌های ضدانقلاب می‌شویم به این نتیجه می‌رسم که علاوه بر تقصیر خودمان که از فکر استفاده نمی‌کنیم، مسئولان هم مقصرند و مخصوصاً صداوسیما برای آگاهی‌بخشی به ما جوانان و نوجوانان، که بخش اعظمی از جامعه را تشکیل می‌دهیم، تلاش مناسبی برای روشنگری و رفع ابهامات ما انجام نداده و دهها شبکه صداوسیما با پخش برنامه‌های سطحی و سرگرم‌کننده، برای آشناسازی ما نسبت به بسیاری از مخاطرات تولیداتی ندارد.

الناز، دختر نوجوانی است که با ابراز ندامت از حضور فعال در اغتشاش‌های این روزها، سطحی‌نگری و برخورد احساسی و بی‌تجربگی امثال خود را عامل گرم‌شدن تنور ضدانقلاب توصیف می‌کند و عنوان می‌کند: وقتی به اقدام‌های خود در تامین نظر دشمنان انقلاب فکر می‌کنم، از خودم بدم می‌آید که چگونه بسادگی در خدمت مزدوران بیگانه و صهیونیست‌ها قرار گرفتم. هنگامی که شنیدم تعداد زیادی از اتباع کشورهای اروپایی، که هدایت این اغتشاش‌ها را بعهده داشتند، به این نتیجه رسیدم که آنها هیچگاه دل‌شان برای ملت ما نمی‌سوزد و ماجرای مهسا امینی یک سناریوی صهیونیستی نیش نیست و فوراً خود را از این ماجرای کثیف کنار کشیدم و سعی کردم به دوستان دیگرم که در اغتشاش‌ها فعال بودم، این نگاه را منتقل کنم که متاسفانه آنها بیش از حد آلوده این جریان‌های شیطانی شده‌اند.

به ما القاء کردند که نسل فراموش شده‌ایم
آرش، فارغ‌التحصیل رشته فنی و بیکار، شدت تنش‌ها بین مسئولان با سلایق سیاسی مختلف را بستر سوءاستفاده ضدانقلاب برای جذب جوانانی همانند خود ذکر می‌کند و می‌گوید: وقتی خبر سوءاستفاده برخی از دولتمردان با ارقام نجومی نشر می‌یافت و جوانانی همانند من، که تمام تلاش خود را برای تحصیل و اشتغال سالم انجام می‌دادیم و چندان موفق نبودیم، ذهن‌مان آماده می‌شد تا شابعات و وعده و وعیدهای آن سوی مرزها را جدی بگیریم و متاسفانه جذب این جریان‌های آلوده شدیم.

وی به تکنیک ضدانقلاب در جذب و ربایش جوانان بیکار اشاره کرد و گفت: آنها با القاء اینکه شما نسل فراموش شده و نفرین شده از دید مسئولان جمهوری اسلامی ایران هستید، ما را تحریک می‌کردند و با دوستی‌های خاله خرسه‌گونه، اعتماد امثال مرا حلب می‌کردند وقتی که ما می‌دیدیم که یک مسئول عالی‌رتبه از ما به عنوان نسل دردسرآفرین یاد می‌کند، آنگاه بود که ما فریب اغواء‌های ضدانقلاب را خوردیم و مسئولان باید واقعاً برای امثال ما فکری جدی کنند؛ چراکه هنوز با وجود این مشکلات، تهدیدها برای آینده نیز وجود خواهد داشت.

مشکل را باید از راهش حل کرد
محبوبه، جوان دیگری که در اقدام‌های تخریبی شرکت داشت، بروز مشکلات در هر جامعه‌ای را طبیعی دانست و گفت: هیچ کشور و جامعه‌ای را نمی‌توان سراغ آورد که دچار مشکلات نباشد. آنچه که مهم است، فهم و ظرفیت آحاد آن جامعه برای حل مشکلات می‌باشد. بسیاری از مشکلات ناشی از ناآگاهی و استفاده از شیوه‌های نامناسب است. در کشور ما، راه اعلام اعتراض بصورت‌های مختلف در نظر گرفته شده و قانون این راه‌ها را پیش پای‌مان قرار داده است. ما نیازمند آموزش برای زندگی اجتماعی هستیم. اینکه بجای اعتراض مسالمت‌آمیز متوسل به خشونت می‌شویم، نشانه ناآگاهی و برخورد غیرمتمدنانه است. نیاز به آگاهی، مطالبه جدی شهروندی است که مسئولان باید برای آن تدبیر عاجلی بیاندیشند.

وی ادامه می‌دهد: ما بدلیل برخورد احساسی و جوزدگی، به فراخوان آشوب در فضای مجازی پیوستیم و وقتی دیدیم افراد آموزش دیده چگونه از حضور ساده‌لوحانه ما برای تخریب اموال عمومی و خصوصی سوءاستفاده می‌کنند، به نوع این حرکت مشکوک شدیم و از آن پس کنار کشیدیم. باید قبول کنید که نیروهای تامین کننده امنیت نمی‌بایست اجازه جمع شدن معترضین را می‌دادند. ماها در گروه‌های 5، 10، 15 نفره به محل تجمع، که از قبل اعلام می‌شد، می‌آمدیم و می‌دیدیم که نیروهای پلیس و ویژه در محل حضور دارند و کاری به کار ما نداشتند و هیچ ممانعتی از پیوستن گروه‌ها به هم بعمل نمی‌آوردند. طبیعی است که پس از جمع شدن 200 یا 300 نفر، دیگر نتوان با این جمع برخورد کرد. اگر از همان ابتداء نیروهای امنیتی مانع از جمع شدن ما می‌شدند، چه بسا جلوی بسیاری از این تخریب‌ها گرفته می‌شد.

این دختر جوان اضافه کرد: فراخوان نیروهای مردمی، نقطه نگران کننده جریان‌های مزدور است که اگر در همان روزهای اول این فراخوان انجام می‌پذیرفت، گروه‌های اغتشاشگر به خود اجازه تقابل با نیروهای مردمی را نمی‌دادند چراکه، نیروهای مردمی بسیار باانگیزه و دارای انگیزه‌های مقدس و انقلابی هستند و به رغم نیروهای ضدانقلاب، از هیچ خطری در ارتباط با انقلاب و کشور، ابا وترس ندارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲