تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۳۶۵۶۳
جوانان بسیجی نسل سوم و چهارم انقلاب در لبیک به فرمان آتش به اختیار رهبر و تلاش برای نمایش اقتدار جوانان در ساخت و تولید موشک این رزمایش را در حاشیه برگزاری یادواره هر ساله برگزار می‌کنند.
۰
plusresetminus
ترس در دل دشمنان از روستای موشکی ایران/ تقدیر فرمانده کل ارتش از همت جوانان روستای کیاسر بهشهر
به گزارش بلاغ، بیست و سومین یادواره 265 شهید روستاهای هزار جریب بهشهر و شهدای روستای کیاسر در این روستا با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش برگزار شد.
 
این یادواره مردمی هر ساله در ۶ روز متوالی با عناوین مختلف برگزار می‌شود و شخصیت‌های مختلفی در آنجا حضور پیدا می‌کنند.
 
امسال هم با شیوع ویروس کرونا، این برنامه هم تحت تأثیر کرونا با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد و در اولین روز این یادواره امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش سخنرانی کرد و در پایان برنامه از چند خانواده شهدای ارتش و بسیج تجلیل شد.
 
در سال‌های اخیر و با تأکید بر افزایش توان موشکی کشور، جوانان روستای کیاسر در شهرستان بهشهر استان مازندران برای دفاع از حریم دین و کشور با دست خالی اقدام به ساخت موشک‌های دست ساز کرده‌اند.
 
در یادواره‌های گذشته روستای کیاسر بهشهر روستای موشکی ایران، مانور موشکی برگزار و جوانان بسیجی این روستای موشکی با ساخت سمبلیک میادین موشکی تعدادی موشک نیز به مواضع فرضی استکبار و صهیونیست به منظور علاقمندی به میدان‌داری در عرصه جهاد هدایت کردند.
 
جوانان بسیجی نسل سوم و چهارم انقلاب در لبیک به فرمان آتش به اختیار رهبر و تلاش برای نمایش اقتدار جوانان در ساخت و تولید موشک این رزمایش را در حاشیه برگزاری یادواره هر ساله برگزار می‌کنند.
 
یکی از اهالی روستای کیاسر در این باره، اظهار کرد: در سالگرد دیگری از کنگره بزرگداشت شهدای روستای موشکی ایران در روستای کیاسر، امسال نیز بار دیگر علی‌رقم مشکلاتی که در رابطه با ویروس کرونا وجود داشت دور هم جمع شدیم ولی مجدانه آن را پیگیری کردیم و این پرچم شهدا را زمین نگذاشتیم تا با رعایت پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی این سنگر حفظ شود و ما پرقدرت این یاد و نام و خاطره شهدا را داشته باشیم.
 
وی بیان کرد: رزمایش موشکی امسال با شعار "تا شعاع 2 هزار کیلومتر" بار دیگر برگزار شد این رزمایش روز قبل مراسم اصلی در منطقه‌ای از اراضی کشاورزی برگزار شد و با توجه به فرمایشات رهبری و بحث پشتیبانی از ولی فقیه این رزمایش فرهنگی را پرقدرت ادامه می‌دهیم.
 
این بسیجی اهل روستای کیاسر بخش هزارجریب بهشهر، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که این رزمایش‌های فرهنگی و تاثیرش کمتر از جهاد در جبهه جنگ سخت نخواهد بود، این‌ها هستند که افکار را آماده می‌کنند و باعث می‌شوند مردم به آن بصیرت برسند که دشمن با تجهیزات نظامی و سخت نتواند آنها را شکست دهد بلکه باید به قلوبشان وارد شود و این قلوب همچون قلوب پولادین پشست سر ولی فقیه قرار دارد.
 
این بسیجی فعال در برگزاری رزمایش موشکی با بیان اینکه بعد از اتفاقاتی که در برجام افتاد به دشمنان می‌گوییم که پشت سر ولایت فقیه خواهیم ماند و یک قدم از فرامین قرآنی جمهوری اسلامی کوتاه نخواهیم آمد، افزود: برد موشکی ما بیشتر شده و حدود 300 متر نسبت به سال گذشته بیشتر طی مسافت کرد و ابعاد آن گسترده‌تر و پیشرفته‌تر شد و هیچ وقت برد موشک‌ها را کمتر نخواهیم کرد و این موشک‌ها برای دفاع از مظلومان تمام عالم از مرز ایران اسلامی گرفته تا هر جای جهان اسلام حضور دارد و قرار است از مستضعفین عالم دفاع کند.
 
وی تصریح کرد: اگر این موشک‌ها وجهه نظامی خیلی مشخصی ندارند ولی رزمایش فرهنگی که انجام می‌دهد تا قلب تل آویو را سوزانده حتی اگر موشک‌های نظامی ما به آنها اصابت نکرده است ولی جنگ فرهنگی ما تا آن سمت دنیا نفوذ کرده و آنها را سوزانده است کما اینکه ما در رسانه‌های معاند از این روستا به‌عنوان یک روستای کوچک و کار کم یاد می‌کنند ولی کار ما در این چند سال پیشرفته‌تر شده و همت و حضور مردم نیز پررنگ‌تر شده است.
 
این فعال فرهنگی با بیان اینکه امسال فکر نمی‌کردیم با وجود بیماری این خیل عظیم جمعیت حضور پیدا کنند، گفت: اما دیدیم که پرشورتر از سال‌های گذشته تونل ضد عفونی را طراحی و ساختند و سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در این مراسم از آن خوششان آمد و استقبال کردند که در یک روستا با دست خالی چنین تونل ضدعفونی با ابتکار عمل و با ذهن جوانان این روستا ساخته و به کار گرفته شده است.
 
وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم بگوییم که اگر دولت مردان ما اقتدار خود را داشته باشند و به فرامین قرآن عمل کنند و از دشمنان پوشالی نترسند این ملت پشت دولت و ولایت فقیه خواهد بود و تا ظهور امام زمان(عج) این پرچم را حفظ خواهیم کرد تا به دست صاحب اصلیش برسانیم.
 
یکی دیگر از اهالی این روستا با اشاره به شعار امسال مراسم، بیان کرد: از ایران قلب اسرائیل را به زودی زود هدف قرار خواهیم داد همانطور که رهبری فرمودند که اگر اسرائیل بخواهد کوچکترین کاری انجام دهد تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد شعار این برنامه بر همین اساس است و می‌خواهیم این پیغام را به آنها بدهیم که ما در هیچ دوره و زمانی تسلیم آنها و زورگویی هایشان نخواهیم شد و پای کار ایستادیم.
 
وی با بیان اینکه ساخت موشک‌ها کار دست دوستان است و در همین کارگاه روستا با هزینه روستاییان انجام شد، اظهار کرد: آنچه که یادواره را برای بیست و سومین سال پیاپی روی پا نگه می‌دارد مردمی بودن آن است و مهمانانی که در سال‌های قبل آمدند بر این موضوع صحه گذاشتند که این کار مردمی است.
 
این عضو فعال یادواره شهدای روستای کیاسر با اشاره به اینکه کاری که دوستان در حال انجام هستند برگرفته از آیه قرآن " وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ" (آیه 60 سوره انفال) است، افزود: خداوند اراده کرده که مستضعفان را روی زمین اولی الامر قرار دهد و حاکم زمین قرار دهد و این امر ممکن نخواهد شد مگر عمل به این آیه قرآن.
 
وی خاطرنشان کرد: بترسانید دشمن را، دشمن از این اقتدار موشکی، از قدرت ملت ما می‌ترسد از اینکه مردم پشت رهبری، پشت کار ولایت و انقلابشان هستند می‌ترسد.
 
این فعال فرهنگی تاکید کرد: انقلاب کردیم و نگه‌اش می‌داریم، خداوند در همین آیه می‌فرماید که شما دشمنان را نمی‌شناسید، ما دشمن شما را می‌شناسیم، پس هر چه می‌توانید توانایی نظامیتان را بالا ببرید.
 
وی با بیان اینکه اگر آن زمان اسب، شمشیر و سپر بود امروز موشک، هواپیما، تانک و.. است، تصریح کرد: برای ترساندن دشمن و حفظ اقتدار نظامی ایران و اینکه ثابت کنیم ما پا به پای رهبر، پشت سر رهبر و به امر رهبر حرکت خواهیم کرد این برنامه را داریم که برای سال‌های آینده از قدرت پهبادی روستا هم پرده برداری کنیم و دوستان ببینند که فقط ساخت موشک نیست.

به گزارش بلاغ، رزمایش موشکی در اولین روستای موشکی ایران، کیاسر شهرستان بهشهر،  در حاشیه بیست‌ودومین یادواره شهدا این روستا با هدف نمایش اقتدار ایران اسلامی برگزار شد و توان جوانان این منطقه به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴