تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۸۵۴۸۹
اینکه قبل از واقعه مهم روز قدس، هر ساله اتفاقاتی می‌افتد و جنایتی جهانی رخ می‌دهد، امر غریبی نیست چراکه؛ این اتفاقات دام فریبی برای انحراف افکار عمومی ایرانیان از موضوع روز قدس است.
۰
plusresetminus
دام فریب برای ملت ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ تاثیر جهانی روز قدس، که توسط امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸طراحی شد، بر تنویر افکار عمومی ایرانیان و جهانیان از ماهیت ددمنشانه غده سرطانی منطقه ژئواستراتژیک مان بر کسی پوشیده نیست و این حقیقت انکارناپذیر را بیش از همه، شیطان بزرگ، آمریکا و مزدور گرگ منش او یعنی رژیم جعلی اسرائیل مطلعند.

به جرأت باید گفت که تمام طرح‌های طول سال آمریکای صهیونیست زده علیه کشورهای اسلامی، معطوف به روز قدس و کم اثرکردن این روز مقدس است. پیوست تمام تحرکات شیطان بزرگ در طی سال، موضوع خنثی کردن تاثیرات روز با عظمت قدس و مانع جهانی شدن آن است.

با نگاهی گذرا به سال‌های گذشته و وقایع پرابعاد آن‌ها در قبل از روز قدس، انسان را همانند امسال به این واقعیت قطعی می‌رساند که موضوع اصلی نظام شیطانی آمریکا، تحت الشعاع قراردادن روز قدس است.
اگر خلاف همه مقررات جهانی، در یورش سبعانه به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن هفت تن از مستشاران کشورمان، حیثیت نداشته خود در سطح جهانی را جنون‌بار چوب حراج می‌زند، برای موضوع فوق استراتژیک روز قدس است. شیطان بزرگ حتی حاضر می‌شود ۱۸ تن از مزدورانش را برای خلق یک جنایت دیگر و ایجاد یک سونامی رسانه‌ای در چابهار و راسک، افکار ایرانیان را بفریبد و افکار جهانیان را از موضوع روز پرشکوه قدس منحرف کند.

اما به تجربه سنوات گذشته، ملت بزرگ ایران فریب نظام شیطانی آمریکای صهیونیست زده را نخواهد خورد و امسال ایرانیان در کنار همه ملل آزاده جهان، منسجم‌تر و متحدتر از همیشه برای نجات فلسطین بویژه ملت نستوه و مظلوم غزه در راهپیمایی روز مقدس قدس حضور خواهند یافت و حماسه دیگری را خلق خواهند کرد تا مقدمه نهایی باشد برای پایان عمر منحوس نظام پوشالی و ابلیسی صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی.

نسبت سیاسی نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با روز قدس، ایجاد جهش برای نابودی نظام جعلی اسرائیل، مشارکت هرچه بیشتر مردم در روز قدس و همه تحرکاتی است که به آزادسازی فلسطین و نخستین قبله مسلمانان منجر می‌شود، است.
محمداسماعیل امام‌زاده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳