همنشینی با شب قدر با دعای آزادی فلسطین؛

شب‌های قدر آزادی قدس را تقدیر می‌کند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۸۵۴۴۹
در بهترین حالات روحی شب‌های قدر و درخواست مومنانه مردم، خداوند آزادی قدس را در اجابت ادعیه قرآن بسران تقدیر می‌کند چراکه امروز از چهره مخوف و شیطانی آمریکا و رژیم مزدور اشغالگر قدس توسط مظلومان غزه رونمایی شد.
۰
plusresetminus
شب‌های قدر آزادی قدس را تقدیر می‌کند
به گزارش پایپاه خبری تحلیلی «بلاغ»؛ در سه شب احیا، که شب‌های تعیین سرنوشت است، مردم ایران با انجام اعمال این سه شب و با اشک‌های سوزناک شهادت مولی الموحدین و با قلبی مالامال از غم و اندوه بزرگ مظلومان غزه، نابودی رژیم جلاد و اشغالگر قدس را از خداوند طلب کردند تا آزادی و رهایی مصیبت دیدگان غزه حاصل شود و این درخواست خود را به همراه همه ملل آزاده در روز قدس و در آخرین جمعه ماه ضیافت خداوند از خداوند مسالت می‌دارند که نتیجه این وحدت مسئولانه، نصرت خداوند و آزادی قطعی قدس با نابودی اسرائیل و حامیان جنایتکار این سگ هار خواهد بود.

بیش از ۳۸ هزار شهید و ۸۶هزار مجروح و جانباز غزه، محصول تنها ۶ ماه جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی است که این مظلومیت توانست نقاب دروغ و ریای را از سیمای رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان جنایت پیشه این خونخوار بویژه آمریکای صهیونیستی بردارد.

به‌جرأت باید گفت که جراحی غده ۷۵ ساله سرطانی اسرائیل آنچنان سخت و مهم است که هزینه سنگین خون عزیزان غزه را که در راه آرمان مقدس اسلامی خود استوار و مقاوم ایستادند، توجیه می‌کند.

هرچند سوگ از دست دادن این همه جوان، زن و کودک طی ۷۵ سال اخیر به خصوص در شش ماه اخیر فراموش نشدنی است، اما بطور قطع حتی این شهداء و جانبازان نیز در جشن نابودی این غده سرطانی شادمان خواهند بود.

جای هیچ تردیدی نیست همانگونه که رهبر معظم انقلاب و سید مقاومت، سید حسن نصرالله، فرمودند، روزهای پایانی این رژیم جعلی فرارسیده و زمان به ثمر نشستن اینهمه خون مظلومان و آه جانسوز ۷۵ ساله ملتی مظلوم و مقتدر است و بدون هیچگونه تردید نسل کنونی به امامت مقام معظم رهبری در قدس عزیز به نماز خواهند پرداخت.

عمق ماهیت واقعی سبعیت رژیم جعلی اسرائیل در اجرای سیاست‌های راهبردی شیطان بزرگ را می‌توان از آنجا پی برد که اکثر غالب اعضای شورای روابط خارجی آمریکا (آیپک) و کنگره این کشور را کسانی تشکیل می‌دهند که معتقدند کار غزه و بسیاری از نقاط مهم مسلمانان را باید با بمب اتمی به اتمام رساند و اشغالگران قدس نیز در راستای این سیاست است که نسل‌کشی و حمام خون از مسلمانان را راه انداخته‌اند.

در ریاکاری و نفاق شیطان بزرگ همین بس که ۹۵ درصد سلاح‌ها و مهمات رژیم اشغالگر قدس را آمریکا تأمین می‌کند و این جنگنده‌های آمریکاست که از آغاز طوفان الاقصی تاکنون هر شب و روز غزه و سوریه و لبنان را با موشک‌های مخرب، که قدرت تخریبی خارق‌العاده دارند، مورد هدف قرار می‌دهد و در ازاء شهادت روزانه ۲۵۰ نفر زن و کودک فلسطینی، ریاکارانه بسته‌های مواد غذایی فاسد شده را از طریق هوایی برای مردم مظلوم و داغدار غزه ارسال می‌کند.

خوشبختانه امروز از چهره مخوف و شیطانی آمریکا و رژیم مزدور اشغالگر قدس توسط مظلومان غزه رونمایی شد و مردم جهان حتی مهاجرانی که فریب دروغ های صهیونیست‌ها را خورده و به سرزمین‌های اشغالی کوچ داده شده بودند، پی به ماهیت اصلی عاملان این غصب و اشغال و در آستانه نابودی قرار گرفتن اشغالگران پی برده و خود نیز در داخل سرزمین‌های اشغالی به پا خاسته اند.

بطور قطع باید گفت روز قدس امسال، از سرنوشت‌سازترین و تعیین‌کننده‌ترین راهپیمایی‌های سال‌های اخیر است و ان‌شاالله نابودی این رژیم را رقم خواهد زد.

محمداسماعیل امام‌زاده

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱