تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۵۷۱۴
سالهاست که هجوم رسانه‌ای علیه حجاب به راه افتاده و سعی دارد همانند دوره رضاخان با مظاهر اسلامی، که حجاب موجب حفظ پاکدامنی جامعه است، مبارزه کند و غافل از این حقیقت است که نمی‌توان با قواعد آسمانی و فطری مبارزه کرد و در این مبارزه پیروز شد.
۱
plusresetminus
حجاب، حقیقتی موجود در همه تمدن‌ها و فرهنگ‌ها
به گزارش بلاغ، اخیرا هجوم بسیار شدیدی به حجاب اسلامی شده و مطلب ذیل سعی در روشن گری پیرامون این موضوع مهم را دارید.

کلید واژه‌های حجاب اجباری و اختیاری بیش از دو  دهه است که توسط تفکرات خودباخته وکپی بردار غربی چه درداخل و چه در ورای مرزها مطرح شده برای فشار وعملیات روانی برگُرده نظام و جامعه اسلامی و نسل‌های جدید ، به‌خصوص نسل جوان و نوجوان و پویا، که نه تصوری از انقلاب دارند نه از جنگ و شهدا و ارزش‌های انقلابی و ولایی چیزی در ذهنشان نقش بسته و آنهم دلایل خاص خود از تربیت در خانواده گرفته تا بحث تبلیغات رسانه ای در تغییر سبک پوشش و زندگی و در مواردی نیز نگاه انفعالی جامعه در طول سالیان به این امر .

ما در شرع اسلام اجبار نداریم بلکه حجاب و پوشش متعارف الزام اجتماعی یک جامعه دینی محسوب می‌شود که باید به آن اهتمام ورزید .اما همچنان که در طول تاریخ گاهی از اسم زن نگاه ابزاری و سیاسی شد، متاسفانه غول‌های رسانه ای جهان که خود را بازنده بک نبرد رودرو دیدند با انواع ریب و فریب سعی کردند اذهان مخاطب خاص و مدنظر خود را روی پوشش معطوف کنند و آنرا مایه حقارت و یا عقب افتادگی او قلمداد کنند. 

حجاب  تعریف دارد حجاب یعنی آن چیزی که اسلام مشخص کرده ، یعنی پوشاندن قسمت‌هایی از بدن که نباید محرک جنس مخالف شود و یا نگاه و ذهنی را آلوده به معاصی کند همچنان که درکلام وحی برای عقوبت این گناه عظیم جرائمی سخت در قیامت برای انسان بیان شده است.
 
خداوند رحمان و رحیم و سازنده وخالق همه موجودات زمینی ،سماوی ،دریایی برای همه جنبنده ها برای حفظ او از آلودگی‌ها و ناپاکی ها پوششی قرار داده ،حال انسانی که مهر اشرف مخلوقات روی پیشانی او خورده در این عصر سقوط ارزش‌ها تا چه حد باید مسخ تبلیغات و ظواهر زندگی مادی‌گرا شده باشد که برهنگی را انتخاب کند .

 در کشور ما در حال حاضر حجاب اجباری نیست بلکه پوشش اجباری است. بین حجاب اجباری و پوشش اجباری تفاوت زیادی وجود دارد.
 در تمام دنیا پوشش اجباری است. همین خانمی که چند وقت پیش در هلند کشف حجاب کرد چرا پایین تنه‌اش را برهنه نکرد؟ چون طبق قانون هلند اگر پایین تنه‌اش را کامل برهنه می‌کرد دستگیر می‌شد، هرچند برای آن مقدار برهنگی خود نیز طبق قوانین آن کشور دستگیر شد. پس این یعنی در هر کشوری به یک اندازه‌ای پوشش اجباری وجود دارد.

 هیچ کشوری را نمی‌یابید که اجازه دهند خانم‌ها در خیابان یا مدرسه، دانشگاه و ادرات و شرکت‌ها برهنه و با پوشش نامناسب  حض.ذ بهم برسانند.
به عنوان مثال اردیبهشت امسال دختر خانم‌های دبیرستانی در کانادا به خاطر پوشش زیادی در مدرسه اعتراض کردند پلیس هم وارد شد دستگیرشان کرد.
اینها همه جنگ و نبرد اذهان است.
 
بقول رهبر فرزانه ما زن باشرف  و با استعداد ایرانی افتخار آفرین است و یکی از بزرگترین ضربه ها را به تمدن غرب زده  اینها دلشان از جای دیگر پُر است .
بانوی عفیف سرزمینم مروارید حجب، حیا و عفتت را در صدف وجودی خود حفظ کن برایت بهایی نیست . بهایت را خداوند رحمان و پیامبر رحمت للعالمین ندا دادند اگر سمیع باشی و بصیر ،رجعتی کن به اصل خود بانو.
محمدحسین فرهود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴