تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۴۳۷۸۱۶
مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: آقای ترامپ به عنوان قاتل سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی، باید مطمئن باشد که تا پایان عمر کثیف و ننگینش یکی از اهداف اصلی سپاه در تلاش برای انتقام از عاملان شهادت سردار دل‌ها خواهد بود و فرقی هم نمی‌کند که در پست ریاست جمهوری باشد و یا نباشد!
۰
plusresetminus
دست‌مریزاد سردار سلامی
به گزارش بلاغ، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «دست‌مریزاد سردار سلامی» نوشت:

۱- آن روزها، اواخر دهه ۸۰ جرج بوش هر از چندگاه ایران را تهدید می‌کرد که «گزینه نظامی روی میز است»! و رسانه‌های غربی و صهیونیستی به تحلیل می‌نشستند که جمهوری اسلامی ایران روزهای خطرناکی پیش‌روی دارد!

از این سو رهبر معظم انقلاب تصریح می‌کردند که اگر تهدید توخالی می‌کنید که حیثیت خود را بر باد می‌دهید و اگر دست به حماقتی بزنید پاسخی پشیمان‌کننده دریافت خواهید کرد و تاکید می‌کردند که ممکن است شما شروع‌کننده باشید ولی پایان ماجرا در اختیار شما نخواهد بود.
مدتی بعد (بهار ۱۳۷۸) رسانه‌ها‌ی غربی و برخی از مقامات غیر‌رسمی آمریکا و رژیم صهیونیستی این احتمال را پیش کشیدند که جرج بوش قرار است به یک حمله نظامی علیه ایران دست بزند و چون پایان دوره ریاست جمهوری او نزدیک است، با خروج او از مسئولیت، ایران هم زمینه‌ای برای پاسخ نخواهد داشت!.
در همان روزها بود -۲۶ تیرماه ۸۷ - که حضرت آقا طی سخنانی در دیدار اقشار مختلف مردم با ایشان و به مناسبت سالروز میلاد حضرت امیر علیه‌السلام این ترفند دشمن را نیز بر باد داده و فرمودند: «آن دستی که به جمهوری اسلامی و به ایران عزیز تجاوز بکند، این دست را ملت ایران قطع خواهد کرد.
فرقی هم نمی‌کند که این دست جنایتکار، در مسئولیت دولتی باشد یا نباشد؛ اینجور نیست که بگوئیم رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در این ماه‌های آخر ممکن است یک غلطی بکند و دردسرش بیفتد برای دولت بعدی آمریکا؛ نه، فقط این نیست.
اگر کسی در این زمینه غلطی بکند، ملت ایران -حتی آن وقتی که او مسئول هم نباشد- او را مورد پیگرد قرار خواهد داد و بداند بطور یقین او را مجازات خواهد کرد» و اینگونه بود که بادکنک بوش ترکید و تا پایان دوره ریاستش از این غلط‌ها نکرد!.

۲- چند روز قبل دونالد ترامپ گفته بود «هرگونه حمله علیه آمریکا به هر شکل که باشد، با حمله متقابل به ایران مواجه خواهد شد که ۱۰۰۰ بار شدیدتر است»! و دیروز سردار سلامی در پاسخ به رئیس‌جمهور بی‌سر و پای آمریکا گفت «شما ما را به حمله هزار برابری تهدید می‌کنید؛ ما شما را می‌شناسیم، آن‌وقت که عین‌الاسد را زدیم فرض داشتیم که شما پاسخ می‌دهید و صدها موشک آماده کردیم که اگر زدید داشته‌هایتان را ویران کنیم» و هشدار داد که «دشمن همه جا زیر دید ماست و اگر لازم باشد زیر تیر ما نیز قرار خواهد گرفت... آقای ترامپ، اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود، تمام کرک‌های شما را به باد می‌دهیم، این تهدید جدی است و ما همه چیز را در عمل ثابت خواهیم کرد».
سردار سلامی در ادامه با تأسی به فرمول اعلام شده از جانب رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: «شما فکر می‌کنید ما در برابر خون برادر شهیدمان یک سفیر زن در آفریقای جنوبی را می‌زنیم، ما کسانی را می‌زنیم که در شهادت این مرد بزرگ مستقیم و غیرمستقیم نقش داشتند و شما بدانید هر که در این ماجرا نقش داشته است زده خواهد شد و این پیامی جدی است».

۳- حالا این پرسش در میان است که تاکنون سپاه کدام تهدید و هشداری را مطرح کرده که به آن عمل نکرده باشد؟‌ اگر برای پاسخ به این پرسش، نمونه‌ای یافت نمی‌شود- که نمی‌شود- آقای ترامپ به عنوان قاتل سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی، باید مطمئن باشد که تا پایان عمر کثیف و ننگینش یکی از اهداف اصلی سپاه در تلاش برای انتقام از عاملان شهادت سردار دل‌ها خواهد بود و فرقی هم نمی‌کند که در پست ریاست جمهوری باشد و یا نباشد! او به اعتراف خودش قاتل سردار شهید است و می‌داند که سپاه هرگز از انتقام خون شهید سلیمانی دست نمی‌کشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲