تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۹۲۹۶۰
فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا تعریف و تمجیدهای فراوانی که از او در چند وقت اخیر شده را کم اهمیت دانست و تأکید کرد تمام تمرکزش روی ال‌کلاسیکو است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، درخشش لیونل مسی در سال 2015 شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه نیوکمپ نه تنها منجر به تنها گل پیروزی‌بخش کاتالان‌ها برابر منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، بلکه او را به بهترین بازیکن میدان تبدیل کرد.

با این حال او تأکید کرد که هنوز فراموش نکرده تا چندی پیش چقدر افت کرده بود و عملکردش فاجعه آمیز توصیف می‌شد. مسی ضمن تمجید از جو هارت، سنگربان انگلیسی منچسترسیتی که بسیاری از موقعیت‌های گلزنی او را مهار کرد، در خصوص بحث‌های اخیری که درباره روی فرم برگشتن او مطرح شده، به کانال پلاس گفت: تا همین چند وقت پیش من یک فاجعه بودم اما دیگر فاجعه نخواهم بود و حالا به طور ناگهانی در اوج قرار گرفته‌ام.

مسی افزود: هارت همه موقعیت‌های ما را مهار کرد. هر کاری از دست‌مان ساخته بود برای زدن گل‌های بیشتر انجام دادیم اما دروازه‌بان حریف شبی فوق‌العاده داشت و به همین دلیل به او بابت عملکرد خوبی که داشت تبریک می‌گویم. با این حال توانستیم صعود کنیم و این مهمترین نکته است.

مهاجم آرژانتینی آبی و اناری‌ها تأکید کرد: بارسا یک بازی عالی را به نمایش گذاشت. فکر می‌کنم در سطح بالایی قرار داریم اما هنوز بازی‌های مهمی پیش روی ماست از جمله بازی برابر رئال مادرید و همچنین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی. حس خوبی دارم و از بازی‌ام لذت می‌برم اما هنوز راهی طولانی در پیش است.

مسی درباره ال‌کلاسیکوی هفته آینده که بارسا با پیروزی در آن می‌تواند فاصله‌اش را با رئال مادرید رده دومی به چهار امتیاز افزایش دهد گفت: سال را به شیوه‌ای متفاوت آغاز و در آن امیدها و رویاهای‌مان را احیا کردیم. ما همه چیز را خوب شروع کردیم. فراز و نشیب‌هایی داشته‌ایم اما هنوز بازی‌های زیادی مانده و مهمترین چیز این است که در سطح بسیار خوبی قرار داریم و این روند را باید حفظ کنیم.

این بازیکن افزود: برای رئال مادرید و کریستیانو رونالدو احترام فراوانی قائل هستیم. رئال در شرایط فعلی‌اش حتی می‌تواند خطرناک‌تر باشد. نمی‌توانیم بگوییم که این تیم در فرم خوب یا بدی قرار دارد. از نظر فردی، بازیکنان رئال مادرید در سطح بالایی قرار دارند و برای ال‌کلاسیکو می‌توانند حتی قوی‌تر از همیشه بازی کنند. در ال‌کلاسیکو باید سعی کنیم که بازی همیشگی‌‌مان را انجام دهیم./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴