تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۹۲۹۵۹
سرمربی سابق بارسلونا از حضور در نوکمپ خوشحال است. او گفت دیدن مسی در میدان همواره لذت بخش است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، بارسلونا در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا با گلی که راکتیچ به ثمر رساند توانست منچستر سیتی را شکست دهد و به جمع هشت تیم راه یابد.
یکی از مهمانان ویژه این دیدار پپ گواردیولا سرمربی سابق آبی-اناریها بود که او هم از نمایش خوب تیم سابقش به وجد آمده است. گواردیولا پس از بازی در گفت و گویی که با رادیو کاتالونیا داشت،گفت: برای من حضور مجدد در نوکمپ بسیار زیبا بود. بارسلونا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و چندین موقعیت خوب گلزنی را روی دروازه حریف خلق کرد. دیدن مسی در میدان همواره لذت بخش است.

او ادامه داد: مدتها است که از بارسلونا جدا شده ام با این حال عشق به این تیم همچنان ادامه دارد. بسیار خوشحالم که بارسلونا در اوج به سر می برد. این تیم نشان داد که در شرایط خوبی به سر می برد.

گواردیولا درباره احتمال رویارویی با تیم سابقش در یک چهارم نهایی گفت: اجازه بدهید ببینیم نتیجه قرعه کشی چه می شود. بارسلونا نشان داد که در شرایط خوبی به سر می برد و فصل خوبی را پشت سر می گذارد.

به گزارش ایسنا، سرمربی سابق کاتالان‌ها روی سکوها واکنش‌های جالبی داشت که از دید دوربین‌ها پنهان نموند. نخستین واکنش او شادی پس از گل راکتیچ بود. صحنه جالب بعدی زمانی بود که مسی با زیرکی توانست تونلی میان پاهای میلنر که با سرعت به سمتش حمله کرده بود ایجاد کند. /آ
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴