تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۶۴۱۹۶
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه معوقات آزادگان هفته گذشته پرداخت شد، از واریز معوقات خانواده شهدا به حساب آنها تا هفته آینده خبر داد.
۰
plusresetminus
بلاغ- حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی شهیدی» روز یکشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان بنیاد شهید افزود: دغدغه های فراوانی طی یکسال گذشته در این نهاد وجود داشت، اما اکنون شاهد آرامش در میان جامعه هدف و کارکنان بنیاد شهید هستیم.

وی ادامه داد: معوقات جانبازان که از سال 86 تا پایان سال 90 باقی مانده بود، از روز سه شنبه هشتم مهر ماه توسط بانک عامل به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.

معاون رییس جمهوری با تاکید بر انتقال خاطرات جنگ تحمیلی توسط ایثارگران به نسل آینده افزود: برخی افراد نسل دوم و سوم انقلاب با جنگ و دفاع مقدس بیگانه هستند، از این رو باید نسبت به انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به آیندگان توجهی ویژه داشته باشیم.

شهیدی یادآور شد: استکبار جهانی وقتی متوجه شد پدیده نو به نام انقلاب در کشور ما در حال ظهور است احساس خطر کرد، از این رو همه توطئه های داخلی و خارجی را بکار بست تا از پیشرفت آن جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: وقتی دشمن نتوانست از طریق توطئه های داخلی (بمب گذاری و ترور) موفق شود، به حمله نظامی به خاک و کشور جمهوری اسلامی کرد اما با همت و بسیج همگانی ملت، ارتش و سپاه توانستیم جلوی خودسری های صدام و عملیات های آن را که با هدف تصرف ایران انجام داد را بگیریم.

به گفته شهیدی، بسیجیان درسی به صدام دادند که برای دیگر کشورها عبرت شد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همه روزهای هشت ساله دفاع مقدس از جمله شکست حصر آبادان در آزادی خرمشهر استثنایی بوده است، از این رو باید جامعه را نسبت به فداکاری انسان های پاک و ارزشمندی که جان خود را به انقلاب هدیه کرده اند، آگاه کرد.

شهیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما پرهزینه بوده افزود: اکنون کشور ما با ثبات ترین کشور منطقه است، به همین دلیل است که رییس جمهوری در نیویورک با قدرت صحبت می کند که این نیز مدیون فداکاری های بسیجیان و مردم است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴