مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران:

جانبازان سند حقانیت و شاهدان زنده هشت سال دوران دفاع مقدس هستند

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۶۰۶۴
بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران برگزار شد.
۰
plusresetminus
جانبازان سند حقانیت و شاهدان زنده هشت سال دوران دفاع مقدس هستند
بلاغ - در این مراسم که با شرکت جمعی از خانواده های معظم شهداء ، جانبازان ، ایثارگران، رئیس و جمعی ازمسئولین و کاركنان سازمان جهاد کشاورزی استان ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و ... در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد .
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران طی سخنانی با اشاره به فضایل حضرت ابوالفضل عباس (ع)، جانبازان را سند حقانیت و شاهدان زنده هشت سال دوران دفاع مقدس و جنگ دانست و تصریح نمود: جانبازان ما دردوران جنگ و دفاع مقدس به حضرت ابوالفضل عباس (ع) اقتداء نمودند و از آن حضرت الگو گرفتند .
 وی بزرگترین وظیفه جانبازان را حفظ دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عنوان داشت و خاطرنشان ساخت :جانبازان جلوه های ایثار وفداکاری برای حفظ قرآن و دین هستند .در ادامه مهندس رضا عظیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران ، طی سخنانی ضمن گرامیداشت و تبریک این ایام ، سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران را از حیث داشتن جایگاه و تعداد شهداء ، جانبازان ، ایثارگران و آزاده در بین کلیه دستگاههای اجرایی بسیار رفیع و بزرگ عنوان داشت و در ادامه با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های بخش کشاورزی استان و جایگاه و رتبه برتر آن در کشور ، حجم کارهای جهادکشاورزی استان را بسیار زیاد
دانست .  او تشکیل شورای مشورتی جانبازان در سازمان را یکی از اقدامات این سازمان در راستای ارائه خدمت بیشتر به این عزیزان برشمرد و از پیگیری امور مربوط به بیمه تکمیلی جانبازان در سازمان خبرداد .
عظیمی در پایان افزود : سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دوران هشت سال دفاع مقدس 161 شهید ، 1298 نفر جانباز و مجروح، 6 نفر جاویدالاثر و 3 نفر آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود و 62000 نفر نیروهای تخصصی نیز به جبهه ها اعزام داشت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴