تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۵۷۲۳۱
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: تمامی روستاهای مازندران تا دهه فجر امسال، متصل به اینترنت پرسرعت می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریان پور اظهار داشت: برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تحقق دولت الکترونیک در مازندران تاکنون در دو مرحله استاندار و مدیران ذیربط استانی جلسات مفصل و عملیاتی با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران این وزارتخانه داشته اند که تصمیمات حائز اهمیتی برای استان مازندران گرفته شد.

وی افزود: در دهه فجر امسال اینترنت پرسرعت برای همه روستاهای مازندران مهیا و بهره برداری و افتتاح و ۶ مرکز امسال از طریق ۲۷۵ wifi برای ۱۳۰۰ روستای مجهز به تجهیزات wll اینترنت وایرلس برقرار می شود.

خیریان پور بیان کرد: توافق شد درباره پهنای باند و کیفیت و سرعت اینترنت روستاها و شهرهای استان مازندران اقدامات موثری صورت پذیرد.

وی گفت: اجرا و تکمیل ۲۱۰ کیلومتر فیبر نوری مسیر آمل – تهران و ایجاد ایستگاه فیبر غرب مازندران تا پایان امسال از دیگر تصمیمات جلسه کارگروه دولت الکترونیک مازندران با حضور معاون وزیر آی سی تی بوده که پیگیری جدید برای تحقق آنها در حال انجام است.

خیریان پور، ضرورت نوسازی و افزایش Bts و سوئیچینگ مخابرات مازندران را از جمله الزامات زیرساخت های دولت الکترونیکی مازندران اعلام و اذعان داشت: در جلسه مزبور تصمیماتی در این مورد نیز گرفته شد که راه اندازی تعداد ۵۸ Bts جدید از جمله این موارد بود که با پیگیری‌های انجام شده تاکنون ۳۵ Bts راه اندازی و مابقی در دست اقدام است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴