تاریخ انتشارسه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۸۵۳۶۴
امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه ابعاد انفاق و کرامت امام حسن مجتبی (ع) باید در جامعه تبیین شود، گفت: مواسات و ایثار در جامعه ترویج شود.
۰
plusresetminus
ابعاد انفاق و کرامت امام حسن(ع) در جامعه تبیین شود
حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با تبریک تقارن بهار طبعیت و قرآن و فرارسیدن دهه ولایت و میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) با اشاره به اینکه کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان باید با حفظ عزت و کرامت افزایش یابد، اظهار کرد: در این ماه بندگی همه تلاش کنیم تا کمک‌حال نیازمندان باشیم.

وی بخشندگی، اخلاق نیکو، و سخاوت را از جمله ویژگی‌های امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد و افزود: ابعاد انفاق و کرامت امام حسن مجتبی (ع) باید در جامعه تبیین شود.

امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه امام حسن(ع) اسوه انفاق و ایثار بودند و بنده‌ای را ناامید نکردند، تصریح کرد: الگوپذیری جامعه از شخصیت امام حسن(ع) نیاز به ضرورت جدی دارد.

حجت‌الاسلام نصوری با اشاره به اینکه مساجد و اماکن متبرکه بهترین محل برای کمک به نیازمندان هستند، خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در جامعه از وظایف مهم است و در این بخش همه خود را باید مکلف بدانند.

وی بر ضرورت برگزاری جشن و مراسم مختلف ولادت کریم اهل‌بیت در سراسر استان مازندران شد و اظهار کرد: سفره‌های کریمانه افطار با مشارکت مردم و خیران در اماکن عمومی برپا شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه کمک به فقرا، نیازمندان و ایتام از تأکیدات امام حسن(ع) بوده است، خاطرنشان کرد: باید از اخلاق و رفتار این امام عزیز در راستای کمک به ایتام و نیازمندان الگو بگیریم.

حجت‌الاسلام نصوری با بیان اینکه همه ما امام حسن(ع) را با ویژگی‌های محبت، احترام به ایتام و نیازمندان در جامعه اسلامی می‌شناسیم، تصریح کرد: سخاوت همراه با فروتنی ارزشمند است.

وی تواضع و فروتنی امام حسن مجتبی(ع) باید در جامعه ما الگو شود چرا که نیاز امروز در کشور است، افزود: مواسات، ایثار و همدلی در سیره امام حسن مجتبی(ع) جلوه‌گری می‌کند.

امام جمعه موقت ساری با قدردانی از اجرای پویش همدلی و کمک‌های مومنانه در ماه مهمانی خدا در مازندران گفت: بخشندگی و کرامت امام حسن(ع) سبب شد تا از وی به‌عنوان کریم اهل بیت(ع) یاد شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴