تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۴۸۵۳۵۰
در ادامه افتتاح پروژه‌های ورزشی همزمان در ماه پرخیر و برکت رمضان خانه تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری افتتاح شد.
۰
plusresetminus
افتتاح خانه تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، در ادامه افتتاح پروژه‌های ورزشی همزمان در ماه پرخیر و برکت رمضان با حضور حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان،عباد دليرى رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان و دیگر مسئولان سالن خانه تخصصی تنیس روی میز طاهری افتتاح شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز مازندران ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط هیأت تنيس روى ميز شهرستان سارى ،اظهار کرد: افتتاح پروژه های ورزشی سهم بسیار بزرگی در حوزه شور و نشاط اجتماعی دارد چرا که توسعه اماکن ورزشی به عنوان یک اقدام اساسی درجهت رشد و استعدادیابی ورزشکاران و قهرمانان نقش اساسی ایفا می‌کند.

عباد دليرى در ادامه افزود: اداره ورزش و جوانان آمادگی لازم جهت همکاری با بخش خصوصی را بابت سرمایه‌گذاری جهت ایجاد و توسعه باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی تخصصی  برابر استاندارد های لازم را دارد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز بیان کرد: یکی از راه‌های موفقیت در ورزش، استفاده از زیرساخت‌های ورزشی به ویژه سالن‌های ورزشی تخصصی است.

حسین دلیری در پایان گفت: تنیس روی میز یکی از ورزش‌های جذاب و پرطرفدار است که قهرمان زیادی نیز در این رشته معرفی کرده است و استان مازندران یکی از قطب‌های مهم تنیس روی میز کشور محسوب می‌شود.

به گزارش بلاغ، این خانه تخصصی تنیس روی میز با زیربنای ۲۵۰ متر و هزینه ۴۰۰ میلیون تومان توسط طاهری، سرمایه‌گذار بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷