مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

استقبال هزار و ۷۰۰ میلیاردی مازندرانی‌ها از کالابرگ الکترونیک

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۸۵۳۴۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مردم استان هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه استقبال کردند.
۰
plusresetminus
استقبال هزار و ۷۰۰ میلیاردی مازندرانی‌ها از کالابرگ الکترونیک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، علی باقری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با همراهی سیدعلی اکبر مهدی‌پور مدیر پشتیبانی و توسعه منابع اداره‌کل و حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران با وی دیدار کردند.

وی در این دیدار به تشریح وظایف تخصصی و گسترده این اداره کل و دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در استان پرداخت.

باقری در این دیدار با اشاره به استقبال بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی مردم شریف استان از طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه مرتبط با آن خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم اقدامات مهمی را به‌ویژه در حوزه امنیت غذایی خانوارها انجام داده است که استقبال مردم نشان از مطلوب بودن آن دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به افزایش ۱۷۰ درصدی دستمزد کارگران در مدت به روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون تصریح کرد: در مدت دو سال و نیم به روی کار آمدن دولت سیزدهم حداقل دریافتی کارگران با افزایش ۱۷۰ درصدی نسبت به آخرین دستمزد اعلامی توسط دولت قبل  به ١١ میلیون و ١٠٧ هزار تومان در سال ۱۴۰۳ رسیده است.

باقری با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم افزود: تشکیل تعاونی بعنوان یکی از مردمی‌ترین ارکان اقتصادی در کشور می‌تواند مهم‌ترین راه برای تحقق شعار باشد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷